|
Mediecenter med Netflix |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
skele2r
Super bruger Oprettet: 14-Oktober-2010 Status: Offline Point: 295 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har selv haft lidt problemer med LAG i lyder i 1080p, har ikke fundet problemet, men mit primær tv er 720p så har ikke fejlsøgt ret meget på det. . HAr dog læst om nogen der har haft samme problem. . Men den generelle holdning er at den sagtens kan streame 1080p .. .
Den er billig og nem, men har ikke en ligeså fed interface som f.esk XBMC :D men tilgengæld kræver det ikke teknik nørd at få det til at virke
|
|
Mvh. Nikolai
|
|
DanielPT
Guld medlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 746 |
Funktioner
Tak(0)
|
Lige info Du kan sagtens få covers osv du skal blot tilføje dine mapper til "Media libary" og WD liven skal have skrive og læse adgang til mappen. Jeg har INGEN problemer med lyden har nogen gange oplevet lyden er underlig på mp4 filer Er også vildt glad for min WD live og sammen med min Logitech 1100 spiller det super. DOG har jeg nogle problemer med den efter den sidste firmware men er i kontakt med deres support. /Daniel
|
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |