|
Opsætning af Denon avr-2807 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
AsvaneH ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2017 Sted: Amager Status: Offline Point: 4 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-Juni-2017 kl. 19:37 |
Hey
Jeg har anskaffet mig en Denon avr-2807 surround forstærker, men den er på ingen måde samarbejdsvillig. Jeg vil have den til noget så simpelt, som at smide lyd fra fjernsynet over højttalerne. Jeg bruger et HDMI kabel, som sidder i ARC på fjernsynet og HDMI pur på forstærkeren men den er helt død. Jeg har prøvet at skifte kabel uden held. Har i nogle ideer? Redigeret af AsvaneH - 22-Juni-2017 kl. 19:49 |
|
![]() |
|
JeTex ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 18-Februar-2011 Sted: Nordsjælland Status: Offline Point: 3801 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, drop dine forsøg på lyd den vej, jeg er meget sikker på, at din Denon ikke er kompatibel med arc. |
|
Sony 65 A1 Oppo UDP 203
MICHI S5 MICHI P5 Mark Levinson No 5101 Rega P8 Apheta3 Aria MK3 RIAA Dynaudio Confidence 50 Denon X6200W Dali Mentor 6 Mentor Vokal Fazon Sat KEF TDM 34DS B&W ASW650 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
Hej AsavaneH
Lige et kort spørgsmål: Hvor i manualen finder til din 11 år gamle receiver læser du at den kan modtage lyd via ARC? Klaus |
|
![]() |
|
MulleB ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-November-2013 Status: Offline Point: 745 |
inden du brugte kr. 300,- på den forstærker skulle du have undersøgt det :-)
der er ikke arc på den gamle forstærker |
|
![]() |
|
AsvaneH ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 22-Juni-2017 Sted: Amager Status: Offline Point: 4 |
Ok.
Men når jeg sætter den i HDMI 1 sker der heller ikke noget. Og manualen har jeg ikke. |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
https://www.denon.co.uk/uk/product/hometheater/avreceivers/avr2807 Klaus |
|
![]() |
|
Jørgensen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Februar-2008 Sted: Holstebro Status: Offline Point: 886 |
Du skal over i at bruge et optisk kabel via den optiske udgang fra dit tv til din surroundreceiver, hvis dit tv har et sådant stik.
Alternativt en analog udgang med RCA-kabler fra tv til surroundreceiver, hvis dit tv har en sådan udgang.
Mvh. Jørgensen |
|
![]() |
|
Tusind tak, for et brugbart svar. Jeg finder et optisk kabel.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |