|
Beolab 9 stream musik + tv |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
stillersen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1017 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 29-Juni-2017 kl. 03:17 |
Jeg har set på Beolab 9 jeg stærkt regner med at købe i ugen.
Hvordan og hvad skal jeg købe for at tilslutte dem til mit Samsung tv, så jeg har lyd fra når jeg ser tv, radio, film. Vil også gerne have muligheden for at streame musik til dem via telefon Hvad anbefaler i? Takker på forhånd |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
En surroundforstærker med netværk og pre out.
Kabler med "B&O-stik" i den ene ende og phono + trigger i den anden. Klaus |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
B&O har lavet en BeoPlay Connection hub: http://https://bocopenhagen.dk/beoplay-connection-hub/
Jeg ved ikke om dit TV har, men de færreste har efterhånden analoge phono-udgange, hvilket betyder, at tilslutningen vanskeliggøres. Glem løsninger, hvor du bruger hovedtelefonudgangen på tv'et. Jeg lavede for noget tid siden min egen trådløse løsning med Apple TV, Essence og BeoLab 9. Du kan læse om, hvordan jeg har gjort her: http://www.flatpanels.dk/nyhed.php?subaction=showfull&id=1485496915
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
sd2100 ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 17-Oktober-2008 Status: Offline Point: 306 |
Hubben har to optiske indgang, så det burde ikke være noget problem med mindre tv'et er meget gammelt.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19560 |
Hvordan justere man volumen med BeoPlay hubben?
Med en surroundforstærker, der har HDMI CEC og ARC, kræves der blot et HDMI kabel og fjernsynets fjernbetjening. Klaus |
|
![]() |
|
Rasmus Larsen ![]() Guld medlem ![]() ![]() FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
KlausDM: Jeg har desværre ikke erfaring med BeoPlay Hub.
I min egen hjemmebryggede løsning kan volumen styres vha. tv'ets remote (IR), Apple TV remote (HDMI CEC via bluetooth eller IR), B&O's fjernbetjeninger og Essence Remote (den lille runde metal-enhed).
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
![]() |
|
segaseeberg ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 21 |
BeoPlay Hub'en lærer IR-kommandoer fra din fjernbetjening uanset mærke
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |