recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Surround
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Bedste atmos film
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Bedste atmos film

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Bromberg5 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 16-November-2012
Sted: Høng
Status: Offline
Point: 3792
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Bedste atmos film
    Sendt: 01-Juli-2017 kl. 13:31
Nogle atmos film der MÅ ejes? Helst på Blu Ray, da jeg endnu er for nærig til Oppo 203:)
Til top
HHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2017
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2017 kl. 14:41
13 Hours, Game of Thrones, Mad Max, Transformers - Age of extension, det var den første film med Atmos og der er gjort meget ud af det. Der kommer ihvertfald masser af lyd og effekter via loftet ;)

Har du fået opgraderet til Atmos?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2017 kl. 15:51
Transformers kunne godt få et spin mere:). Njae, eller det vil sige, at jeg har fået købt et par små Cambridge audio som forsøg, blir jeg glad for det bliver det et par b&w indbyggede:)
Til top
HHH Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 26-Januar-2017
Point: 86
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér HHH Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2017 kl. 15:53
Men ellers er der også Kæledyrenes Hemmelige Liv & Minions som er i Atmos, så kan hele familien være med :)

Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 01-Juli-2017 kl. 16:16
Ahh minions kunne godt være vejen for et par huller i loftet;)
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 07:51
Hvilken model er dine cambridge?
Til top
Guld medlem
Guld medlem

Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bromberg5 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 02-Juli-2017 kl. 08:17
Det er de små minx. Tænker de bare skal give mig en ide om atmos, for jeg foretrækker trods alt noget større hvis de skal installeres
Til top
Bjur Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 23-Juni-2004
Sted: Lejre, Sjælland
Point: 2565
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bjur Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 04-Juli-2017 kl. 09:12
okay, skriv lige når du har fået testet hvordan det spiller.
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu