|
Upskalering i forstærker? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 24-Juli-2017 kl. 00:16 |
Hej
Jeg sidder og leger lidt med mine indstillinger. Jeg er i tvivl om hvordan min output setting på min Marantz SR5010 skal stå. Der er et punkt som hedder i/p scaler. Den kan jeg sætte til 4K skal jeg det, eller skal den slåes fra? På forhånd tak.
|
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Lad tv klare scaleringen.
Og sæt forstærkeren til noget direct |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
På min Marantz 7011 står den fabriksindstillingen, som er:
Video/Output Settings HDMI Video Output. Auto (Dual) Video Mode. Auto Video Conversion. On i/p Scaler. Off Har slet ikke 4K opscalering som mulighed Redigeret af Kampus - 24-Juli-2017 kl. 10:07 |
|
![]() |
|
Basknudsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1341 |
Og giver det bedste kvalitet?
Jeg har 4K stående under i/p scaler. Redigeret af Basknudsen - 26-Juli-2017 kl. 00:07 |
|
Panasonic TX-55DX600, Toshiba HD-E1, Panasonic DMP-UB310, Marantz SR5010, ATV4K, Dali concept 6 front, Dali concept center, Dali concept 12 sub.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19563 |
Hvilken scaler der gør det bedst er det kun dig der ved, så prøv at lade forstærkeren opskalere og prøv at lede fjernsynet gøre det. Se så, hvad du finder bedst.
Klaua |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |