recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > Teknik & Teori
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Pion_720: Sletning igangværende optagelse
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketPion_720: Sletning igangværende optagelse

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
pnygaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2004
Status: Offline
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Emne: Pion_720: Sletning igangværende optagelse
    Sendt: 29-November-2004 kl. 15:25

Jeg havde i går behov for at slette en igangværende optagelse, som jeg fejlagtigt havde igangsat på min Pioneer 720. Den startede derfor med at optage udsendelsen (3 timer). Den var igangsat via SHOWVIEW.

Jeg ville derfor slette den igen, fordi jeg havde behov for at starte en anden udsendelse. Men jeg havde ikke held med at slette den kørende optagelse.

Jeg tyede derfor til manualen. I denne står der, at man skal have TIMER VIEW frem for den pågældende Showview-optagelse. Dernæst holde REC tasten inde i 3 sek. Dernæst vil Showview-optagelsen forsvinde fra optage-listen (mens optagelsen kører videre), og så skulle man til slut trykke på tasten STOP REC, for at stoppe selve optagelsen.

Problemet er bare at når jeg forsøger at trykke på REC-tasten i 3 sek (mens Timer View af udsendelsen er fremme), så sker der ikke noget overhovedet.

Så det lykkedes mig ikke at slette den kørende optagelse.

Er der nogle, som enten kender samme problem, eller gør jeg mon noget forkert? 

Til top
GoodVibrations Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 08-Oktober-2004
Point: 11
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2004 kl. 15:44

Er du sikker på at du skal stå i Timer View ?

En alm. timer-optagelse annulerere man ved at holde REC ned i 3 sek., i det "normale" tv-billede, dvs. man skal ikke stå i nogen menu eller lign.

Det virker ihvertfald hos mig.

Til top
Bent M Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 07-Februar-2004
Sted: Denmark
Point: 496
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2004 kl. 17:15

Hej Pnygård.

Jeg er også lidt tvivlende som Goodvibrations at den skal stå i Timer Wiew for at annulere en igangværende optagelse ?

Når en timer optagelse er i gang kan du annulere den ved at trykke REC i tre sekunder, så forsvinder " TIMER INDIKATOREN" i displayet og optagelsen fortsætter og så stopper du den helt ved at trykke STOP REC. Altså ikke ind på Timer wiew siden, men blot som beskrevet herover, det virker fint her

Mvh
Bent M
Sony RDR HX1010
Til top
pnygaard Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 12-September-2004
Point: 7
Direkte link til dette indlæg Sendt: 29-November-2004 kl. 20:56

Tak for svarene

Der var lige noget jeg havde misforstået i manualen.

Jeg har nu prøvet at annullere en kørende optagelse, ved normal afspilning, uden at stå i "Timer-Recording"-billedet - og ja - det virker.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu