|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jakobo ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 47 |
![]() Sendt: 22-December-2004 kl. 01:06 |
Er der nogen der kan henvise mig til nogle gode ressourcer, helst i form af forum/konference diskussioner vedr. konvertering af vob filer på PC. Er helt ny mht. video/dvd formater og codex (men habil PC tekniker) og har efter nu en uges intensive forsøg (sidst med DVDx 2.3) endnu ikke formået at få lavet en ordentlig konvertering fra vob fil til divx varende over 1,5 min (programmet crasher på trods af rigeligt cpu og ram). Mit mål er at kunne nedbringe nuværende fil størrelser på mellem 4-5 gb til fx 1/4 i tilfredsstillende kvalitet. Er det ladesiggørligt ? mvh |
|
![]() |
|
Ulvaren ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 24-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 401 |
![]() |
Hej derude Prøv http://www.artists.co.il/doom9/ Til at konvertere filer fra vob til Divx kan man bruge DrDívx. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |