|
Hvilken medie player? |
Besvar |
Forfatter | |
Erik.Doe
Ny bruger Oprettet: 11-Januar-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 10-November-2012 kl. 18:59 |
Hej
Jeg har brug for en medie afspiller. Mit eget bedste bud er Seagate GoFlex Cinema (3 TB). Den opfylder næsten alle mine krav. Eneste minus er at der ikke er dansk menusystem. Og så er den tilsyneladende svær at finde. Hvad er alternativet? Den skal IKKE tilkobles Internettet. Den skal være på mindst 3TB, og kunne afspille mpeg filer til TV'et med HDMI. Den skal helst være med dansk menusystem. Gode råd er velkommen. mvh Erik |
|
speed six
Junior bruger Oprettet: 19-Oktober-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 32 |
Funktioner
Tak(0)
|
Skal den være med indbygget HDD, eller må den godt kunne tilsluttes ved siden?
Det giver nemlig langt flere valgmuligheder.
|
|
Impossibilia nulla est obligatio
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Dune og Popcorn Hour har begge dansk menu.
|
|
FlatpanelsDK - Alt om fladskærms-tv, mediebokse og tv-markedet
|
|
Erik.Doe
Funktioner
Tak(0)
|
Speed six: Ja den skal være med indbygget HD på mindst 3 TB.
Torben Rasmussen: De virker som om de begge har rigtig mange funktioner. Og derfor bliver de alt for uoverskuelige for den bruger som skal have den. Simpel i brug og indbygget HD er altafgørende. Dansk sprog vægtes meget højt.
|
|
tipsen
Guld medlem Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
Funktioner
Tak(0)
|
PopcornHour:Naviger, Tryk afspil... - flere funktioner betyder ikke nødvendigvis at det bliver supersvært at vælge og starte den film der skal spilles.
|
|
Torben Rasmussen
Guld medlem Flatpanels.dk Oprettet: 06-Februar-2007 Sted: København Status: Offline Point: 4378 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg tvivler på at GoFlex er mere brugervenlig end modeller fra de to mærker jeg henviser til. På min Dune kan jeg oprette en genvej til eks. Film-kataloget direkte på startskærmen, så der kun skal trykkes på én knap så har man filmlisten.
|
|
|
|
Erik.Doe
Funktioner
Tak(0)
|
Torben Rasmussen: Det lyder tiltalende med genveje. Hvad er det for en model du har?
Redigeret af Erik.Doe - 12-November-2012 kl. 16:57 |
|
Torben Rasmussen
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg har taget den billigste TV-101, men jeg har også en NAS ved siden af. Der er en maginal prisforskel op til 301, men den har kun plads til en 2.5" HDD. Du skal op i deres Smart-modeller før der er plads til en 3.5" HDD. Brugergrænsefladen er den samme på alle modellerne.
Redigeret af Torben Rasmussen - 13-November-2012 kl. 12:43 |
|
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |