|
Hjælp til kobling af pc til skærm |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
dak93 ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 14-Juli-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 121 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-Januar-2013 kl. 10:22 |
Hej
Jeg er igang med at undersøge for min mor og far om deres tv, pc kan linke sammen trådløst. Deres pc står nede i kælderen og deres tv er i stuen på 1 sal. De vil gerne kunne betjene pc fra stuen af og se det på skærmen i stuen. Tv samsung serie 6 og deres pc er en ældre udgave med trådløst netværk. De vil gerne kunne arbejde med internettet og deres filer som er gemt på pc oppe i stuen. Hvis det kan lade sig gøre tænker jeg de også mangler et trådløst tastatur. Kan det overhovedet lade sig gøre? Michael |
|
Michael
|
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Der kan kun ses Video, Musik og Billedfiler på den måde. Internet kan bruges via Browseren i TVet. Skal PCen bruges normalt via TVet, så skal den tilsluttes til det med HDMI.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Hindsberg ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 05-November-2008 Sted: Søborg, Kbh Status: Offline Point: 332 |
Trådløs Hdmi !!!!! |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, der er en løsning her: http://www.av-connection.dk/?PGr=6097&ML=1578 Den er dog ikke helt billig.
|
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Jeg synes, du skal starte med koble PCeren på tvet og vise dem resultatet. Jeg kender mange, der har det samme ønske, men når de ser Explorer eller Chrome på tvet, kan de godt se hvor lidt anvendeligt, resultatet egentlig er. Det bliver kun værre med at læse mails og skrive i Word.
Giv dem en tablet, hvor de selv kan justerer afstanden, så jubler de. |
|
![]() |
|
Det er da yderst anvendeligt med HDMI til TVet, det står helt fint og læseligt, ganske som på PCens egen skærm, har haft brugt det før jeg fik Medieafspiller. Browser læses fint og også E-Mail.
|
|
|
|
![]() |
|
Beanie ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-Oktober-2008 Sted: DK Status: Offline Point: 1597 |
Jeg siger bare, hvad jeg hører, fra andre der har prøvet. Jeg gad bare ikke rode med den fine opstilling, før de havde godkendt resultatet.
@Radiomanden, håber vi kan være enige om, at man ikke skal være enige i en diskussion. ![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |