|
HEOS Avr opsætning |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Bojensen1981 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2017 Sted: Dk Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 06-September-2017 kl. 18:07 |
Hej.
Er der nogle der er stærke i setup af HEOS AVR receiver sammen med tv. I begge enheder er der HDMI Arc og dette er forbundet, således jeg kan skrue op og ned på fjernbetjeningen på mit LG 55 tommer smart OS TV. Mener det er 2014 modellen. Når kører film fra ps4 og chrmecast over AVR, men tv lyden udebliver. Eneste måde jeg kan få lyd er ved at gå i lyd indstillinger og sætte det til "tv lyd" Noget der ved om det kan lade sig gøre? Alle gode input er velkommen 😄 |
|
Mvh. Bo
|
|
![]() |
|
Bromberg5 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-November-2012 Sted: Høng Status: Offline Point: 3792 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
På ps4 hvad har du sat af lyd output?
|
|
![]() |
|
Bojensen1981 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-August-2017 Sted: Dk Status: Offline Point: 3 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hdmi out
Og Linear PCM |
|
Mvh. Bo
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |