|
Dolby Atmos igen? |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 04-Oktober-2017 kl. 19:28 |
Har lige set, at alle mine 4K BD-film har Atmos
Mit første forsøg med Atmos var en blandet oplevelse Købte en Marantz (vistnok 6011), som har fået ret gode anmeldelser Men lyden var ikke så god (i mine ører), så jeg beholdte min Pioneer Atmos-højttalerne fra Klipsch var gode, så dem ville jeg nok købe igen Sony STR-DN1080 er meget interessant, men kan man forvente at en AVR til 5K kan spille op med min Pioneer SC-LX77? https://www.whathifi.com/sony/str-dn1080/review Redigeret af jake51 - 04-Oktober-2017 kl. 19:30 |
|
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
armani-thomas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-September-2013 Status: Offline Point: 1724 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvis en receiver til en 1/3 af prisen kunne hamle op med din LX 77, kunne Pioneer da vist ligeså godt dreje nøglen om på AVR markedet
![]() Redigeret af armani-thomas - 05-Oktober-2017 kl. 09:41 |
|
![]() |
|
rotelman ![]() Bruger ![]() Oprettet: 13-December-2010 Status: Offline Point: 209 |
Marantz er dejlig billigere her i DK men ja jeg holder også mere af lyden fra min dyrere Yamaha end Marantz ;-)
Men ATMOS er sgu super fedt !
|
|
![]() |
|
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
En Pioneer SC-LX701 er 4000 kroner billigere syd for grænsen
Hmm... værd at overveje |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Men modellen større SC-LX801 koster kun 1500 kroner mere (i Tyskland)
Yikes |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
Hvor køber du HI-FI syd for grænsen?
|
|
![]() |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Jimmbo ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-August-2007 Sted: Risskov.. Status: Offline Point: 1966 |
I gamle dage købte jeg meget hardware i Tyskland. Men kan det stadig betale sig med Hi-Fi?
|
|
![]() |
|
Lige nu har Elgiganten Sony STR-DN1080 til 4000 kroner (gælder kun til søndag)
Har bestilt den Redigeret af jake51 - 07-Oktober-2017 kl. 18:03 |
|
Mikael Simpson |
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |