|
Asus RT-AC87U og Filezilla/FTP |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JMA37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 12-September-2015 kl. 13:58 |
Hej,
Jeg har en Yousee forbindelse 300/60, leveret med deres std. Netgear router 6250 - her er router del slået fra. Herefter har jeg med RJ45 kabel tilsluttet min nye Asus router RT-AC87U, som jeg ikke kan få hul igennem med til min FTP - før jeg fik min asus router, der brugte jeg en zyxel og alt virkede fint. Er der forslag til hvorfor jeg ikke kan få hul igennem til min FTP-server? jeg får timeout Alt andet virker meget fint med kabel og trådløst. Håber I kan hjælpe, for det er helt sikkert en fejl 40 God weekend
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Har du fået sat den op på samme måde som tidligere? du skal have forwarder nogle porte til din ftp-server for at få hul igennem.
|
|
![]() |
|
JMA37 ![]() Bruger ![]() Oprettet: 03-Juni-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 223 |
jeg gjorde ikke noget på den gamle, det virkede bare - så det har jeg sikkert ikke og fatter ikke meget af netværk desværre
|
|
![]() |
|
til info er serveren på en ekstern adresse og ikke hos mig
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19560 |
Vhs du forsøger at forbinde til en ftp server et andet sted og du ikke kan, har det næppe noget med dit udstyr at gøre.....
Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |