|
Gamer stationær |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-Oktober-2015 kl. 15:48 |
Hej jeg står og skal have købt en ny gamer stationær. Jeg er faldet over nogle gode maskiner hos top data og mm vision, de er begge meget ens både hvad pris og hardware angår.
Jeg vil gerne høre om i har nogen erfaringer med disse firmaer, eller kan anbefale en helt tredie. Det er vigtigt for mig at få et produkt, der er i orden første gang ,da jeg bor i øst jylland og disse firmaer ligger på sjælland, så jeg ikke lige køre hen til dem, hvis der er problemer. Mvh Lars
|
|
![]() |
|
mufcdk1974 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 21-December-2004 Status: Offline Point: 2089 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg har købt både en bærbar og stationær hos MM Vision og de fungerer begge upåklageligt, så dem kan jeg varmt anbefale, men naturligvis kan du være uheldig.
|
|
Film samling(Opdateret den 26/11-09)
|
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Min sidste stationære og sidste bærbare var købt hos MM vision.
2 af mine kamerater købte også MM vision. Ög da min søn skulle have en gamer blev det også hos MM. HAr ikke haft nogen problemer med nogle af dem. |
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Har for cirka en uge siden købt en ny gamer stationær. Den blev købt hos MMVision.
Valget faldt på MMVision over TopData (Hvor jeg har handlet tidligere), pga. de førte de nye Intel Skylake CPUer. Den skal holde 4 - 5 år og tænkte det nok var bedst med den nyeste socket. Det har helt igennem været en rigtig god oplevelse. Alle mine mange spørgsmål blev besvaret hurtigt og professionalt, computeren kom en dag før forventet og indtil videre lever den til fulde op til mine forventninger. Ydermere skulle jeg betale per efterkrav, for en ekstra tilføjelse. De glemte at opkræve pengene og da jeg mindede dem om det, fik jeg det kvit og frit pga. min ærlighed. Så baseret på min oplevelse indtil videre, kan jeg varmt anbefale MMVision. Dog skal det lige nævnes, at mine seneste to PCer før denne, har været købt hos TopData og det har ligeledes været en upåklagelig oplevelse. Så tror ikke du går galt i byen ved nogen af dem. Jeg har ikke kunne finde nogen firmaer der har kunne matche TopData og MMVsion på prisen for færdigsamlet PCer.
Redigeret af Silentbob - 17-Oktober-2015 kl. 07:18 |
|
In a world gone mad, we will not spank the monkey, the monkey will spank us!
|
|
![]() |
|
xander ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 21-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 103 |
Silentbob må jeg sørge om hvilket kabinet du valgte, jeg gerne have et rimeligt støjsvagt setup,er også lunt på et skylake setup.
Mvh Lars
|
|
![]() |
|
Silentbob ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 07-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 632 |
Det kan du tro.
Min PC skal tilsluttes TVet i stuen og ud over at spille skal den anvendes som mediacenter/afspiller for vores NAS. Det er derfor vigtigt, at den er rimelig støjsvag. Jeg bestilte Vision Elite (Fra deres "Normal" side. Ikke Gaming siden) med Vision X-Series kabinet og Scythe CPU køler (+ opgradering af RAM). Jeg har på ingen måder presset den endnu, kun installeret windows, diverse programmer og hurtigt haft WoW oppe og køre. I disse situationer, hvor den ikke er presset, syntes jeg den er rigtig støjsvag. Hvilket også var hvad jeg sigtede efter. Da det er når jeg skal anvende den til film, hvor den ikke bliver presset, at jeg virkelig har brug for den er støjsvag.
|
|
|
|
![]() |
|
Roland ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Maj-2009 Sted: Kbh's Vestegn Status: Offline Point: 1220 |
Jeg kan også varmt anbefale mm-vision.dk - har nu haft min Vision Monster kørende i nogle år.
Den kom testet og køreklar, med kvalitets hardware der funker sammen og har leveret varen siden.
![]() Det bedste pc køb jeg har gjort, siden ruder konge var knægt.
![]() |
|
Panasonic 55HZ1000 - Pioneer VSX-1025 - Wharfedale Diamond 250 - POLK Surroundbar
PC: i5-2500K 16Gb ram OCZ 120Gb SSD MSI GTX1070 - Asus PB248Q Nighthawk X6000 - OnePlus 8T - Lenovo Tab3 -YS4000 boks |
|
![]() |
|
Silentbob Jeg har også kik på vision x-series kabinetet, den Scythe cpu køler du valgte er den bedre end Be Quite Pure Rock cpu køleren.
Mvh Lars
|
|
![]() |
|
Det ved jeg ikke. Min fornemmelse siger mig, at Be Quite Pure Rock måske er en smule mere støjsvag. Men til gengæld, mener jeg ikke den køler helt så godt. Men som sagt, det er absolut ikke noget jeg er sikker på. |
|
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |