|
problemer med "numlk" |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 13:25 |
Min kærestes computer er begyndt at kræve, at man trykker FN knappen for at få den til at skrive bogstavet, som er gemt bag ved det "nummeriske ttastatur " der er ikke fuldt tastatur på den, altså det nummeriske tastatur gemmer sig ude i bogstaverne.
Hvis man ikke trykker FN skriver den intet, trykker man på numlock, så skriver den tallene. Så det er ikke fordi numlock er slået til. |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Umiddelbart fungere u som venstre piletast og o som højre 8 som op og K som ned.
Har genstarter osv, problemet er det samme. |
|
![]() |
|
claus_jac ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 06-August-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5570 |
opsætning i dit tastatur program / indstillinger
|
|
![]() |
|
Der var ikke noget der kunne hjælpe, endte med at tage backup og så gendanne, nu må vi se om det løser problemet
|
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Lyder som om det kunne være function lock der er slået til?
|
|
![]() |
|
Har ingen ide om, hvad det er ☺
Men gendannelsen løste problemet. Nu har den så kæmpet siden i går aftes med opdateringer. |
|
![]() |
|
NikolajC ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Januar-2006 Status: Offline Point: 614 |
Fint ☺. Function lock gør at FN altid er til mens man skal trykke på den for de normale funktioner. Findes blandt andet på lenovo.
|
|
![]() |
|
Åh, nej det var ikke det der var problemet.
|
|
![]() |
|
jacobask ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 10-Februar-2011 Sted: DK, Langå Status: Offline Point: 1232 |
Det kan også lyde som num-lock der er slået til, så slås det nummeriske tastatur til - og kan give den effekt du beskriver.
|
|
![]() |
|
Når jeg slog numlock til, så virkede tallene, når jeg slog numlock fra, så skulle jeg trykke på FN for at få bogstaverne til at virke.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |