recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Outlook/Yousee mail til windows 10
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Outlook/Yousee mail til windows 10

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: Outlook/Yousee mail til windows 10
    Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 16:56
Hej folkens

fået købt mig sådan en fin ny Medion stationær. På den gamle var der Windows 7 og outlook fra 2003 pakken.

Den har jeg brugt til yousee mail. Jeg har lavet en hel del undermapper og er en del mails, kontakter osv. jeg gerne vil have med over, MEN... jeg gider ikke bruge de mange penge på Windows programmer igen. Har fundet de fine open source programmer, som gør det fint, lader det til, i form af word og excel osv.

Mail...er en anden sag....

Kan man snildt overføre mapper og mails og kontakter til nogen form for email programmer? Gerne noget i Windows 10, men om det er Gmail elle andet overlever vi nu nok.

Alternativet er jo at begynde forfra med ny email adresser og maile hele dynen og så iganggg... liiiidt op ad bakke Dead

Alternativ har vi også Yousee konti på vores Ipads, men aldrig helt synes det spillede der...

Pfh tak for gode tips og tricks
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 17:16
Jeg vil ihvertfald råde dig til at lade være at bruge mailkonti fra ens Tele udbyder, da du derved er begrænset i fremtiden. Enten ved at skulle betale for din mailadresse eller må skifte den hvis du skulle få en anden udbyder. Om man så ønsker en hotmail (Microsoft) eller gmail (Google) er en smagssag. Jeg har ikke den store fidus til Google og har derfor en hotmail. Men mange er glade for deres gmail.

Nu ved jeg ikke hvordan din tidligere mail er sat op. Men er den sat op som exchange konto er det bare at tilknyttet den på din nye PC og dine mails og mapper osv er som det hele tiden har været. Er den derimod sat op som pop3 skal du have overført dem til din nye klient eller få dem lagt op på hotmail igen.

Gmail understøtter ikke længere exchange metoden men imapi som er lidt det samme, dog noget mere begrænset.
Til top
Radiomanden Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 17-Maj-2004
Sted: 4100
Point: 40543
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Radiomanden Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 17:22

Ja, helt klart. Der er ingen fidus i udbyder Mail, G Mail er super,er det samme på alle enheder.
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
Til top
fiskerendk Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 18-November-2008
Point: 815
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér fiskerendk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 17:54
Her er en guide til importere fra outlook eller andet mail program og til en Outlook/hotmail konto. Som du så kan tilføje til Windows mail appen. http://windows.microsoft.com/da-dk/outlook/import-desktop-app
Til top
Bruger udmeldt 38 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 21-Maj-2006
Point: 5
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 38 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 18:33
Oprindeligt skrevet af Radiomanden Radiomanden skrev:

....G Mail er super,er det samme på alle enheder.

Ja da, hvis man ikke har noget imod at Google læser med, i ens mails...

M.v.h.
Til top
PerW Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 20-Marts-2008
Point: 4114
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér PerW Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 19:18
Eller køb dit eget Domain, så har man den samme mail-adresse igennem hele livet. Og så har man også en sigende mail adresse.

Så kan man skifte hosting udbyder, hvis det skulle blive nødvendigt.
Til top
ANGUSYOUNG Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 24-Juli-2006
Point: 627
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ANGUSYOUNG Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 17:43
hej folkens
tak for alle svar og beklager mit sene...
Havde nok håbet på et NEMT svar, men anede nok at det ikke kom...
Tror det må blive sende eller gemme alle de mails man vil beholde til ny Hotmail/Gmail eller hvad det nu bliver. Havde blot håbet på man kunne genbruge nogle kontaktpersoner osv. fra outlook til Hotmail eller lign. Men lader jo desværre ikke til.
Og er blot fra en POP3 mail desværre. 
TV:LG 65 C1

Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale

PS5
NVIDIA SHIELD
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19561
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Oktober-2015 kl. 19:35
Oprindeligt skrevet af ANGUSYOUNG ANGUSYOUNG skrev:

Mail...er en anden sag....

Jeg kan kun sige Thunderbird......ikke mindst fordi det er hvad jeg selv bruger.

Installer Thunderbird på den PC du har outlook på og importer mails den vej
https://support.mozilla.org/en-US/kb/switching-thunderbird

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu