|
Outlook/Yousee mail til windows 10 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 17-Oktober-2015 kl. 16:56 |
Hej folkens fået købt mig sådan en fin ny Medion stationær. På den gamle var der Windows 7 og outlook fra 2003 pakken. Den har jeg brugt til yousee mail. Jeg har lavet en hel del undermapper og er en del mails, kontakter osv. jeg gerne vil have med over, MEN... jeg gider ikke bruge de mange penge på Windows programmer igen. Har fundet de fine open source programmer, som gør det fint, lader det til, i form af word og excel osv. Mail...er en anden sag.... Kan man snildt overføre mapper og mails og kontakter til nogen form for email programmer? Gerne noget i Windows 10, men om det er Gmail elle andet overlever vi nu nok. Alternativet er jo at begynde forfra med ny email adresser og maile hele dynen og så iganggg... liiiidt op ad bakke ![]() Alternativ har vi også Yousee konti på vores Ipads, men aldrig helt synes det spillede der... Pfh tak for gode tips og tricks
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg vil ihvertfald råde dig til at lade være at bruge mailkonti fra ens Tele udbyder, da du derved er begrænset i fremtiden. Enten ved at skulle betale for din mailadresse eller må skifte den hvis du skulle få en anden udbyder. Om man så ønsker en hotmail (Microsoft) eller gmail (Google) er en smagssag. Jeg har ikke den store fidus til Google og har derfor en hotmail. Men mange er glade for deres gmail.
Nu ved jeg ikke hvordan din tidligere mail er sat op. Men er den sat op som exchange konto er det bare at tilknyttet den på din nye PC og dine mails og mapper osv er som det hele tiden har været. Er den derimod sat op som pop3 skal du have overført dem til din nye klient eller få dem lagt op på hotmail igen. Gmail understøtter ikke længere exchange metoden men imapi som er lidt det samme, dog noget mere begrænset. |
|
![]() |
|
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
Ja, helt klart. Der er ingen fidus i udbyder Mail, G Mail er super,er det samme på alle enheder. |
|
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|
![]() |
|
fiskerendk ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 815 |
Her er en guide til importere fra outlook eller andet mail program og til en Outlook/hotmail konto. Som du så kan tilføje til Windows mail appen. http://windows.microsoft.com/da-dk/outlook/import-desktop-app
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
Ja da, hvis man ikke har noget imod at Google læser med, i ens mails... M.v.h. |
|
![]() |
|
PerW ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4114 |
Eller køb dit eget Domain, så har man den samme mail-adresse igennem hele livet. Og så har man også en sigende mail adresse.
Så kan man skifte hosting udbyder, hvis det skulle blive nødvendigt. |
|
![]() |
|
ANGUSYOUNG ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 627 |
hej folkens tak for alle svar og beklager mit sene... Havde nok håbet på et NEMT svar, men anede nok at det ikke kom... Tror det må blive sende eller gemme alle de mails man vil beholde til ny Hotmail/Gmail eller hvad det nu bliver. Havde blot håbet på man kunne genbruge nogle kontaktpersoner osv. fra outlook til Hotmail eller lign. Men lader jo desværre ikke til. Og er blot fra en POP3 mail desværre.
|
|
TV:LG 65 C1
Receiver: Denon 1706si. Surround: Argon/Gale PS5 NVIDIA SHIELD |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19561 |
Jeg kan kun sige Thunderbird......ikke mindst fordi det er hvad jeg selv bruger. Installer Thunderbird på den PC du har outlook på og importer mails den vej https://support.mozilla.org/en-US/kb/switching-thunderbird Klaus |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |