|
købt: skal bruge et hint til en bærbar |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 22-December-2015 kl. 22:00 |
Hej,
det haster lidt, da det er til en julegave. er der nogen, der kan henvise til en fornuftig bærbar. tænker systemhastighed, ikke til gaming, og gerne med en touchskærm, evt en 2-i-1 eller en der kan flippes rundt til en stor tablet. hvad skal je gevt kigge efter.
Redigeret af aerik - 23-December-2015 kl. 12:34 |
|
![]() |
|
aerik ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Januar-2011 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4272 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
købssteder er elgiganten, fona, bilka eller computercity, da det skal kunne købes fysisk pga den korte tid.
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Hvad tænker du af pris, og til hvilken anvendelse.?
www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/HP10N280NO/hp-pavilion-x2-2-i-1-pc-10-n280no www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80M0009NMT/lenovo-yoga-300-2-i-1-pc-11-6-sort www.elgiganten.dk/product/pc-tablets/barbar-computer/LE80N400RYMT/lenovo-yoga-500-2-i-1-pc-14-sort#tab-more-info Til alm. surfe og skrive arbejde er de 2 første fine nok Den sidste er udstyret med en noget bedre CPU. |
|
.....
|
|
![]() |
|
Notfast ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 28-April-2008 Sted: Øst Jylland Status: Offline Point: 2875 |
Ellers er denne også et godt bud : www.computercity.dk/pcer/brbarepcer/lilleskrm10-116/asus-90nb07g1-m02160-121128
|
|
.....
|
|
![]() |
|
ja,fandt godt lige den asus, er desværre bare udsolgt.
du har givet mig lidt at kigge efter. må prøve at komme rundt i morgen.
|
|
![]() |
|
.....
|
|
![]() |
|
Ikke på lager heller. Men må cykle ud at kigge.
|
|
![]() |
|
elendil ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-Juni-2010 Sted: Lille skensved Status: Offline Point: 467 |
Det er et røvkedeligt forslag, men hvis nu en af de udsolgte er det bedste køb, er det så ikke en mulighed at købe den, og så pakke noget symbolsk ind? Et billede af den eller hvad ved jeg?
Jeg synes det virker fjollet at købe noget second rate, blot fordi det skal være tilgængeligt et par dage før. Med mindre den selvfølgelig står og skal bruges lige der. |
|
![]() |
|
Nu hjælper det jo heller ikke at den er på lager ved post ordre afdelingen, du skal jo bruge den i dag.
![]() |
|
.....
|
|
![]() |
|
Elendil det er et røvkedeligt forslag, som vi jævnligt bruger her i familien.
Notfast du har helt ret. Og jeg kørte også i bilka i morges, og fik en med hjem Nu må vi se, om modtager bliver glad. I specs minder den meget om min egen, og jeg klager ikke. |
|
![]() |
|
Super, så bliver der jule fred foran skærmen..... Så skændtes man heller ikke.
|
|
.....
|
|
![]() |
|
Kender je gham ret, så bliver den først tændt efter jul. Det er så lidt en computer bruges. Men hans nuværende er urimelig langsom og larmer som jeg ved ikke hvad. men er også det meste af 1+ år gammel efterhånden.
Men den bruges ikke synderligt meget, hvorfor jeg også valgte en pc i den billige ende.
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |