|
Vedr. app`n TVtid - virker ikke på den ene Ipad??? |
Besvar |
Forfatter | |
amarone
Bruger Oprettet: 19-September-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 28-Juli-2012 kl. 15:44 |
Min kollega og jeg selv har begge en Ipad3.
Vi har også begge hentet den app der hedder TVtid (altså en TV-oversigt). Når jeg bruger den, fungerer det hele fint. Når han bruger den, vil den ikke oplyse om aftenens programmer, og de programmer der ligger tidligere på dagen,er der totalt rod i. Vi har siddet og "nørklet med det", men kan ikke finde ud af, hvad der er galt. Hvad søren kan det skyldes. Er der nogen herinde der ligger inde med "32.000 kr.`s-svaret, så vil jeg/vi MEGET gerne høre mere om det. På forhånd TAK for hjælpen .
|
|
adamsen1986
Bruger Oprettet: 28-Februar-2012 Status: Offline Point: 97 |
Funktioner
Tak(0)
|
har i prøvet at
Genstarte ipadden ? Geninstallere programmet ?
|
|
amarone
Funktioner
Tak(0)
|
JEP
|
|
adamsen1986
Funktioner
Tak(0)
|
hmm og de andre apps i har virker fint ?
|
|
amarone
Funktioner
Tak(0)
|
Tak adamsen1986 fordi du har prøvet at hjælpe .
Vi har lige fundet svaret. Problemet er løst. Det var noget med "tidszoner", der skulle sættes hak i på hans. Nu virker det perfekt også på hans. Tja, det er somme tider nogle små dumme ting der er i vejen . Men igen: Tak for din velvillige hjælp.
|
|
adamsen1986
Funktioner
Tak(0)
|
perfekt det virker nu :D
|
|
michael79
Super bruger Oprettet: 07-Februar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 258 |
Funktioner
Tak(0)
|
den køre som tider lidt sløvt
|
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |