|
Søges: NCIS Los Angeles Sæson 8 |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-Januar-2020 kl. 23:42 |
Kender I nogen steder jeg kan få fat i TV Serien NCIS Los Angeles? Jeg søger sæson 8, om det er på DVD, streaming or whatever, er lige gyldigt.
Gerne forslag eller links til forretninger der kan tænkes at have den modtages med tak.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Falcon ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 10-Juni-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 252 |
Tak, det er da en mulighed. Havde håbet at finde en forhandler herhjemme, men ellers må jeg jo bestille derovre fra.
|
|
![]() |
|
Naiera ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 15-August-2004 Sted: Aarhus Status: Offline Point: 12336 |
![]() |
|
Så er den bestilt hos CDon. Tak for hjælpen.
Redigeret af Falcon - 15-Januar-2020 kl. 16:46 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |