|
Kirk Douglas er gået bort |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
katbird ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 02-Oktober-2004 Sted: Fredensborg Status: Offline Point: 550 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Hvilket fantastisk liv og karriere Kirk Douglas havde,en rigtig legende der er gået bort.
Redigeret af katbird - 07-Februar-2020 kl. 11:53 |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Gik lige en tur ned af memory lane og fandt "Final Countdown" med Kirk Douglas fra 1980.
US Navy Carrier warfare møder Back to the Future: En af de film som jeg husker fra min barndom, hvor alt med fly er fedt. ![]() |
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Hehehe, jeg synes stadig alt med fly er fedt, men da jeg sidst så denne for vel 10-12 år siden syntes jeg godt nok den var lam
![]() Har du set "Flight of the Intruder"? En lidt overset film om en rogue hævnaktion med en A-6 under Vietnam-krigen ![]() Det var jo også Clint'en i "Firefox", men bogen var nu bedre!
|
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Kender godt Flight of the Intruder og Firefox.
Det var fine nok film dengang. Elskede også Capricorn One, hvor plottet stadig er aktuelt i dag. . .
|
||
|
||
![]() |
||
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
|
Ja! Åndssvagt fed film dengang! Og ej at forglemme "The Right Stuff", og så selvfølgelig kongen over alle flyfilm i midtfirserne ..... "Jernørnen"
![]() ![]() ![]() |
||
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
||
![]() |
||
|
Så var jeg altså mere til styrke "10 fra Navarone" - jeg ved ikke hvor mange gange jeg spolede tilbage for at se ham i kampvognen få kappet hovedet af i en wire.
![]() |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |