|
Danske undertekster på Birds of Prey UHD? |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 08-Februar-2020 kl. 12:55 |
|
Har lige forudbestilt den med fri fragt hos cdon.dk
Men så kom jeg til at tænke... Er det en af dem, hvor der kun er danske undertekster på BD-udgaven? |
||
Vi started' ud med ingenting og har det meste tilbage
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Det er Disney/Marvej som ikke bruger det med DK tekst. Så der er sikkert DK på denne.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
jake51 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Januar-2005 Sted: Randers Status: Offline Point: 6250 |
|
Du mener at der IKKE er ![]() Så skal den afbestilles strax Redigeret af jake51 - 08-Februar-2020 kl. 16:48 |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Flemming Larsen ![]() Platin medlem ![]() Oprettet: 24-Oktober-2007 Sted: 2630 Taastrup Status: Offline Point: 24788 |
|
Nej, jeg mener at der er DK tekst på. Det er jo en DC udgivelse.
|
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Nå for dælen, er ikke så skarp til superhelte
|
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
|
Kender det godt.
![]() |
||
Mvh
Flemming Larsen |
||
![]() |
||
|
Men er Harley Quinn så en superhelt, det kan diskuteres
![]() Margot Robbie er ![]() |
||
Mikael Simpson |
||
![]() |
||
Cyberguyen ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Oktober-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4945 |
|
Jeg har lige været inde og se den i dag - det må siges at jeg er en del skuffet, selvom jeg godt kunne li' karakteren fra Suicide Squad.
|
||
Jeg støtter brugen af Recordere.dk's gamle logo med Piphans.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |