|
Homeland – 8. og sidste sæson – kommer IKKE på DR |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | ||
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tja abonnerer man på en dnsservice, så er det engang for alle man skal indtaste en dns på F.eks Apple Tv og så har man adgang til diverse landes AppStore 😊 Jeg abonnerer så også på diverse streamingtjenester, da jeg ikke har almindelig flowtv. Men med adgang til engelske og amerikanske kanaler, mangler jeg ikke noget 👍
|
||
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
||
![]() |
||
Wolff ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 24-Marts-2008 Status: Offline Point: 572 |
|
offtopic, beklager: Har du erfaring med at få Hulu til at virke? |
||
![]() |
||
lommeregner ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 09-April-2009 Sted: 8700 Horsens Status: Offline Point: 363 |
|
Abonnerer på Hulu , Showtime og Disney+ som alle virker via apple tv og smartdnsproxy. Desuden har jeg diverse gratis streamingtjenester som Tubi mm.
|
||
Lg OLED65CX, Sennheiser Ambeo Soundbar, Sony UBP-X800, Apple TV, 4K, Zidoo Z10 Pro, Sony PS5, Synology DS918+, Asustor AS-602T, SVS SB 2000
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |