|
Hvordan streamer jeg mads langer |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 03-April-2020 kl. 20:06 |
||
Han spiller koncert på eb.dk i en tom kb hal. Jeg kan bare ikke få lyd og billede via browser på TV
|
|||
![]() |
|||
Radiomanden ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 17-Maj-2004 Sted: 4100 Status: Offline Point: 40543 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
Browser på TV kan ikke bruges, der skal castes hvis det er muligt, eller PC tilsluttes med HDMI til TVet.
|
|||
Marantz NR1403 - Shield TV - Nokia 8000 Streaming boks - Samsung 40UE7005 - ARVANI TA210 SOUNDBAR - Panasonic TX-49FX623E
|
|||
![]() |
|||
kim.t ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 26-Juli-2004 Sted: Silkeborg Status: Offline Point: 3841 |
||
Airpay fra iPhone til ATV3.
Skuffende at det ikke var en hel koncert. Tidligere da han spillede hjemme fra lejligheden, var koncerten længere : https://www.youtube.com/watch?v=0PKoqOQrWnA
|
|||
![]() |
|||
![]() |
|||
Mufti ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2010 Sted: Taastrup Status: Offline Point: 4909 |
||
Hvad har du af udstyr?
Hvis du har PC og Chromecast kan du via Google Chrome browser caste til dit TV. Mange tv har indbygget chromecast. Ellers kan den tilsluttes via HDMI |
|||
![]() |
|||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
||
Hvis jeg skulle opleve en Mads Langer koncert , skulle det da være præcis sådan 🤣🤣 Frank
|
|||
![]() |
|||
Deschain ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-August-2017 Sted: San Junipero Status: Offline Point: 974 |
||
Yep, og så skal screen saver'en også være aktiv... 🤣🤣
|
|||
![]() |
|||
Munch ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Online Point: 4863 |
||
Jeg brugte mit TV’ browser til at finde eb.dk og koncerten. Men den blev ikke aktiv da koncerten startede, så måtte ty til iPad. Og her kom intet tegn til airplay, så lyden i det mindste kunne komme i anlægget. Så en koncert på under 1/2 time på iPad og lille bluetooth højttaler, der blev afbrudt af en router der døde inden koncerten var slut, det var nedtur.
|
|||
![]() |
|||
Frank13 ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 07-Juli-2017 Status: Offline Point: 1109 |
||
Du kan stadig se koncerten via Ekstra bladet, den ligger der stadig... Frank
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg skal ikke ud at købe cromecast eller atv pga en koncert, lever fint foruden.
|
|||
![]() |
|||
||
Jeg tænkte også mere, at hvis din router er kommet på toppen igen, så kan du stadig gense/lytte koncerten 🙂 Frank
|
|||
![]() |
|||
||
Ja det er rigtigt. Stofa arbejder desværre ikke i weekenden, så jeg får ny router på mandag.
|
|||
![]() |
|||
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
||
Hej. Jeg har en 20$ Android Boks, det er IKKE en 'Android TV' boks. Jer har opdateret Chorme browseren til ver 80.0, jeg ved IKKE om det er vigtigt. Men når jeg går ind på EB.dk afspiller den Lars Langer koncerten, i samme dårligt billedopløsning, som jeg ser på min PC Skærm. Jeg har også prøvet at optage koncerten på min PC v.h.a. TV4Ever, som er en udvidelse ( expension ) til Chrome. Hvis man copy/paster 'https://ekstrabladet.dk/musik/dkmusiknyt/gense-the-sandmen-koncert-her/8069227' til TV4Ever, tilbyder den at optage det. Og optagelsen sker hurtigt, og kan uden problemer afspilles på mange forskelige enheder. Hilsen Carsten. Redigeret af csell - 04-April-2020 kl. 14:50 |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |