recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Projektor til stuebio?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketProjektor til stuebio?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
hedberg Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 2911
Direkte link til dette indlæg Sendt: 23-December-2008 kl. 02:32
Oprindeligt skrevet af taalmod taalmod skrev:

Jeg må indrømme at jeg er lidt nervøs for Wii-spilleriet. Vi har ikke 4 m til loftet, og der kommer vi jo til at hoppe og danse lige i front, så alt andet lige vil det ikke være optimalt med en projektor i dén sammenhæng, eller hvad?

Hvis vi sidder nned i sofaen, er jeg overbevist om at projektoren giver det bedste billede, men Wii trækker i den anden retning. I hvert fald indtil der kommer nogen på banen med andre erfaringer.

Jeg har et 110" lærrede og en projektor hængende under loftet. Højden til loftet er helt normal.

Min sofa er ca. 4 meter fra lærredet. Når jeg skal bruge Wii'en flytter jeg sofa bordet og står foran sofaen.  Jeg kan stå op til ca. 2 meter foran lærredet og er 1.83 høj uden at det giver nogle skygger.

Hvis du klikker på mit link i bunden af min besked kan du se billeder af hvordan det ser ud.

Med venlig hilsen,
Thomas
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu