|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() Sendt: 16-December-2008 kl. 09:52 |
Jeg er snart nået til at skulle ha sat en projektor op i min kommende bio (en Benq W5000) Loftet i min bio er lidt skråt, så hvad gør man så? Nogen forslag til et ophæng, der kan justeres, så det kompenserer? (loftet er skråt mod venstre i forhold til lærred) Nikolaj
|
|
![]() |
|
kaizer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 08-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2354 |
![]() |
Vogels laver nogle: http://www.techhaus.dk/product_info.php?cPath=147_455&pr oducts_id=3136 Om den kan bruges kommer måske an på hvor skrå væggen er. Er vinklen for spids (og projektoren for bred) støder den måske på væggen. |
|
![]() |
|
Nikodk ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Juli-2004 Sted: nær Roskilde Status: Offline Point: 1836 |
![]() |
det er ikke så skråt, så det bliver vist ikke noget problem er der andre der umiddelbart har nogle muligheder (gerne billigere), men skal naturligvis være god kvalitet
|
|
![]() |
|
indomitus ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 03-Januar-2007 Status: Offline Point: 400 |
![]() |
Du kan vel selv lave en vinkel i træ, også monter et alm beslag på den. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |