|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | ||||||||||
Helmuth ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 07-Maj-2008 Status: Offline Point: 278 |
![]() Sendt: 04-Januar-2009 kl. 07:26 |
|||||||||
Faldt lige over denne i den seneste Harald Nyborg-folder. Det er squ da et billigt starter-lærred http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5919&n=10
http://www.harald-nyborg.dk/merinfo.asp?varenr=5055&n=10
|
||||||||||
![]() |
||||||||||
janelne ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 20-November-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 309 |
![]() |
|||||||||
Dæleme billigt. Også en mulighed til powerpoint-præsentationer. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
Otto J ![]() Platin medlem ![]() Branchemedlem Oprettet: 04-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 11218 |
![]() |
|||||||||
Jeg ved ikke noget om det specifikke lærred, men nogle af de billig-lærreder jeg har set hos folk har været markant ringere end at bruge en nogenlunde plan hvidmalet væg. Og så kan det ærligt talt være lige meget om "billigt" er 2000, 200 eller 2 kroner, hvis lærredet direkte gør billedet _værre_, så er det svært at se lykken. Men klart, det bliver ikke ringere fordi det koster 200,- i stedet for 2000,-. |
||||||||||
![]() |
||||||||||
musicus ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-Juli-2006 Sted: Østjylland Status: Offline Point: 2149 |
![]() |
|||||||||
Jeg har selv dette billige lærred fra Harald Nyborg stående, og det har hele tiden været tænkt som en midlertidig løsning - som dog efterhånden har varet lidt for længe. Lærredet er dog udmærket som sådan - og klart bedre, end at bruge mine savsmuldstapet-beklædte, hvidmalede vægge til at se film på. Og så har Harald Nyborg lærredet yderligere dén lidt kedelige skavank, at selve det hvide felt i lærredet er lidt bredere og smallere, end ægte 16:9 format. (Men på den anden side ikke bredt og smalt nok til at være 2,35:1 kompatibelt) Så jeg har skullet træffe ét ud af to mulige valg, da jeg indstillede projektoren til lærredet: Enten 1) at holde billedet indenfor i siderne, og så lade det rage lidt udenfor feltet i top og bund, eller: 2) lade billedet flugte med top og bund - og så bare leve med, at der er lidt "Bjælker" ude i siderne. Det er med garanti ikke et lærred, der stadig står i stuen, når projektor-lampen i nær fremtid skal udskiftes. Redigeret af musicus - 06-Januar-2009 kl. 15:00 |
||||||||||
LG 50PK250N (ISF-kalibreret), Optoma HD200X
2x Denon DVD-2930 2x Toshiba HD-XE1, Panasonic DMP-BD45, Philips BDP-9500 Strong SRT 8410, Sony HT-DDWG800 2x DVDO Edge |
||||||||||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |