|
Sonos S2 "ny" søgning på NAS drev |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Martin F. ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 14 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 20-August-2023 kl. 11:53 |
Jeg har et Sonos anlæg med en Western Digital NAS, og har i foråret opgraderet Sonos til S2.
Jeg kan fra S2 appen godt se min NAS, og vælge album, sange o.s.v. Jeg kan også søge ("klassisk søgning") og få resultater fra både Spotify, TuneIn, o.s.v. - inkl. min NAS's "musikbibliotek". Men når jeg vælger "prøv den nye søgning" - får jeg ikke resultater fra min NAS. Andre der har oplevet det samme. Er der en løsning, eller det en "feature" - hvor Sonos "glemmer" at der også er NAS brugere blandt deres kunder? (afspilning fra NAS'en er ikke noget problem, så jeg tror ikke det er et "protokol problem") Mvh Martin Frøland |
|
![]() |
|
Axlon ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 26-Maj-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1414 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme problem her
![]() |
|
Mvh Jesper
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |