|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() Sendt: 01-Februar-2009 kl. 09:35 |
Hej Lader jeg den stå natten over virker alt normalt igen, jeg fatter ikke hvorfor, er der nogle herinde der kan hjælpe. |
|
Brian Nielsen
Panasonic TH-42PZ85E / Panasonic SA-XR59 / Zaptor Motorola |
|
![]() |
|
KissmeTiger ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 15-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 518 |
![]() |
Et lidt ondt spørgsmål, men alligevel: "..og det er ikke bare fordi controlleren er løbet tør for strøm?"
|
|
Panta rei
|
|
![]() |
|
Brivani ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 165 |
![]() |
Nej, det er det ikke, der var ca. halv strøm på, men som jeg også skrev, den kunne godt vise Logitech logo i display.
|
|
Brian Nielsen
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Er det kun controlleren det går ud over eller er recieveren også død?
|
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Tanaburs ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-November-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 445 |
![]() |
Hej Har pøvet noget lign. med min, den virker til at være meget følsom overfor at miste forbindelsen til enten min pc (hvis den bliver slukket) eller squeeze network (når mit Telia internet har sit daglige udfald). Så går controlleren kold og kan hverken finde trådløst netværk eller noget som helst andet.Ud med batteriet i 10 sek. og så start op igen så kan den igen. Hver gang jeg gør dette genereres en ny pincode på controlleren selvom Logitech siger det ikke kan lade sig gøre :) pt. kan jeg ikke længere streame radio via. squeezenetwork, får time out hele tiden... Alt i alt er det et fedt produkt men det virker noget umodent... (har også opdateret drivere, det er stort set alt hvad supporten kan foreslå)
|
|
![]() |
|
![]() |
Ja, det er kun min controller der går død, kigger jeg på min computer er reciveren forbundet. vi må jo så bare håbe at det bliver lidt bedre ved næste opdatering. |
|
Brian Nielsen
|
![]() |
|
Kurt Poulsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Maj-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1505 |
![]() |
Hvis jeg var dig ville jeg forsøge med en downgrade til SC 7.2.1. Den var væsentlig mere stabil end den nuværende. Hvis problemet ikke forsvinder ved det så kunne det faktisk godt være at du havde en defekt controller!
EDIT: Alternativt forsøge at give det hele fixed ip-adresser. Redigeret af Kurt Poulsen - 05-Februar-2009 kl. 16:31 |
|
Mvh Kurt
Philips 50PUS9006, Sony BD200D Sonos Beam med 2 Symfonisk som baghøjtalere. Sonos Port, 2 x Sonos One Sl, 1 x Ikea Symfonisk |
|
![]() |
|
Gordon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Hvordan laver du faste ip-adresser? kan man det hvis man bruger kalbet forbindelse til controlleren?
|
|
![]() |
|
tipsen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2005 Sted: Odense, Denmark Status: Offline Point: 3722 |
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
Ved hjælp af værktøjet NET-UDAP fra http://projects.robinbowes.com/Net-UDAP/trac har jeg givet mine to SBR faste ip-adresser. Det var forholdsvist simpelt.
SBC'en er noget mere tricky. Jeg gjorde som beskrevet her: http://forums.slimdevices.com/showpost.php?p=383604&post count=6 Men nemt er det ikke. Men efter jeg gjorde det så forsvandt alle mine problemer med at SBC'en ikke kunne finde mine bokse. Men dette problem opstod nu først efter overgangen til version 7.3.2. Version 7.2.1 havde jeg ikke nogen problemer med. Helt klart den mest stabile version af SC til dato. |
|
Mvh Kurt
|
![]() |
|
Gordon ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 27-Oktober-2008 Status: Offline Point: 11 |
![]() |
Controller: arhh.. jeg mente selvfølgelig selve boksen.. Fast Ip: tak, vil forsøge at følge opskriften |
|
![]() |
|
![]() |
Du er velkommen til at spørge hvis du render ind i problemer.
|
|
Mvh Kurt
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |