|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() Sendt: 25-Februar-2009 kl. 19:12 |
Hey alle Jeg har fået fat på sådan en fætter. Og så havde jeg en extra harddisk som jeg ville sætte i men den vil ikke rigtig tage imod den. Den lyser orange hele tiden. Mit spørgsmål er så om man skal formatere den i windows? Håber at der er nogen der vil hjælpe
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
Jeg har ingen erfaringer med Qnap NAS, kun med Synology, Men du kan slet ikke formaterer HDD i din NAS fra Windows, du skal logge ind på din NAS og gøre det derfra.
|
|
![]() |
|
JayKay ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: Helsingør, Dk Status: Offline Point: 545 |
![]() |
Jeg synes at jeg har kigget den igennem men kan ikke rigtig finde noget om det. prøver lige igen i morgen.
|
|
![]() |
|
sommelle ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 27-Januar-2005 Sted: Hjemme :) Status: Offline Point: 1365 |
![]() |
På Synology´s modeller heder det: Storage - Volume - Create.
|
|
![]() |
|
fumper ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 02-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1062 |
![]() |
På min 209'er er der under punktet device configuration, noget der hedder Sata disk, der kan jeg godt nok umiddelbart kun få lov at formattere begge diske på en gang, men vil tro det er fordi de kører raid
|
|
Sony 40D3000|Sony Hxd-870|Xbox-360 m hd-dvd drev|Harman Kardon DVD-31
Lintronic 238 med Beo5!|Qnap209Pro 500gb|PS3 Hjemmebio |
|
![]() |
|
![]() |
Nu fik jeg det til at virke. har dog ikke fundet ud af hvordan jeg får koblet min mac til den. men jeg skal lege mere med den i morgen. |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |