recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - tvix 6500
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukkettvix 6500

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
villads og vega Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-December-2008
Sted: Denmark. Kbh.
Status: Offline
Point: 412
Direkte link til dette indlæg Emne: tvix 6500
    Sendt: 25-Februar-2009 kl. 22:50
er der nogen der kan hjælpe mig ? jeg har lige købt en tvix 6500 v 2. Jeg vil gerne lægge mine blu ray film over på den interne hd(ukomprimeret lyd og billede). Jeg køre i øjeblikket med den her bd lite firmware(99.3.85)en del af mine blu ray kan jeg ligge direkte over efter en tur gennem any dvd hd dog kun dem hvor der er en mappe som hedder any. jeg kører med en prøveversion af any dvd og ved nogle scanninger af blu ray findes ingen any mappe også er der bare sort skærm når jeg afspiller fra tvixx. det skal lige siges at any dvd i det filfælde fortæller mig at fordi det er en prøveversion er der ikke kontakt til opdateringsserveren. ville det være anderledes hvis jeg købte den any dvd hd? et sidste spørgsmål. kan nogle fortælle mig hvordan jeg laver en mkv fil. jeg kan se at mange bruger den metode. på forhånd tak for hjælpen
Til top
Rishoej Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 03-Marts-2009
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 1
Direkte link til dette indlæg Sendt: 03-Marts-2009 kl. 12:03

Tvix 6500 og TV-tuner?

Jeg har netop anskaffet en Tvix som er oppe at køre via min Qnap TS-509 NAS Server.

Jeg har også anskaffet en tuner til Tvix'en og vil gerne kunne optage udsendelser direkte til mit NAS. Det ser dog ud til at Tvix'en forsøger at placere optagelser på den interne harddisk som jo ikke er der. Er der nogen som ved hvordan man kan ændre destinationen for optagelserne fra Tvix'ens interne harddisk til NAS'et i stedet.

På forhånd tak

Hilsen, Lars
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu