|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
xblomx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: United States Status: Offline Point: 3 |
![]() Sendt: 17-Juni-2006 kl. 11:32 |
Jeg er super interesseret i følgende Sony LCD (Sony KDL-32V2000) og ville gerne høre om der kom et nyt fælleskøb på følgende produkt.
mvh xblomx Redigeret af xblomx - 17-Juni-2006 kl. 11:33 |
|
xblomx
|
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Mon ikke det ville være mere oplagt at vente og lure hvornår V2500 kommer på markedet ... den må komme snart i forlængelse med Phillips 1080p produkter...
|
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
xblomx ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 17-Juni-2006 Sted: United States Status: Offline Point: 3 |
![]() |
Måske det vil være oplagt at vente, men jeg syntes at pris og funtionalitet på KDL-32V2000 hænger godt sammen med det jeg vil betale for et godt LCD tv. Desuden så står jeg overfor at skulle investere i et nyt tv, så jeg håber da der kommer et nyt fælleskøb, eller evt. nogle anbefalinger til hvor jeg kan købe dette tv til en god pris, med dansk garanti læs: ikke parallel importeret.
mvh xblomx Redigeret af xblomx - 17-Juni-2006 kl. 12:01 |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Nej, regn ikke med det. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
Webmaster, recordere.dk |
|
![]() |
|
psychotic ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-April-2006 Status: Offline Point: 166 |
![]() |
dette er det billigste sted jeg kunne finde hvor det ikke er parallel impoteret: http://hifishoppen.dk/billede/lcd_tv/sony_lcd_tv/sony_kdl_32 v2000_da.html På shoppens forside skriver de at de kun benytter danske leverandører |
|
![]() |
|
Kief ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 25-Marts-2006 Sted: København Status: Offline Point: 2323 |
![]() |
Hvad er problemet i et parallelimporteret fjernsyn? -C- Redigeret af Kief - 17-Juni-2006 kl. 13:39 |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
Lars ![]() Administrator ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 05-Oktober-2003 Sted: Denmark Status: Offline Point: 15694 |
![]() |
Hvis ikke det er en forhandler, der selv går ind og overtager al garanti og service, så kan man komme lidt i klemme med parallel-importerede varer. Eller ihvertfald tro, at der gælder flere garantier end der reelt er på det produkt. Man kan komme ud for ting som:
Men dette er rent generelt, hvordan det er hos den enkelte forhandler eller enkelte fabrikant må man undersøge nærmere. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
|
![]() |
Ja for man kan vel ikke på først færd se om et fjernsyn er parallelimporteret eller om de bare har en god pris på det? Casper |
|
Mvh.
Casper |
|
![]() |
|
![]() |
Næh, ikke hvis de hedder det samme. Ofte kan man dog bruge sin sunde fornuft når man checker priser. Hvis produktet hos de fleste koster f.eks. 21.000 kr - og en forhandler sælger det til 17.000 kr - så er der nok tale om parallel-import. Er man i tvivl, og betyder det noget, må man spørge forhandleren og håbe de svarer ærligt. /Lars |
|
Ansvarshavende redaktør.
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |