|
Kan du stadig se TV2 næste år |
Besvar ![]() |
Forfatter | |||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 28-December-2011 kl. 14:44 |
||
Skal vi lige tage en afstemning.
Kan du se TV2 næste år. Kommer den med i din nuværende tv løsning, har du abonneret på en tv løsning for at beholde TV2, har du valgt ikke at betale for TV2, eller har du opsagt din tv løsning for at spare de penge, eller hvis muligt fravalgt kanalen hos tv udbyderen. |
|||
![]() |
|||
Ham_Der ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 29-Januar-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1259 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
For mit vedkommende er den første mulighed det rigtige.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Et TV2 alene kort! Har svaret nr 2
|
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
||
Betale for at se reklamer? Nej tak.
Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Det er også det rigtige svar i dit vedkommende, for TV2 kortet er et abonnement. Skal måske præcisere. Forskellen på 3 og 4 er: Hvis du i dag ikke har betalings tv eller har et abonnement, der ikke giver adgang til TV2, og du vælger ikke at gøre noget ved det, så stemmer du nr 3. Hvis du har valgt helt at opsige dit tv abonnement som følge af prisstigningen, eller hvis du om muligt har fravalgt TV2 hos din tv udbyder (men beholdt denne), så stemmer du 4.
|
|||
![]() |
|||
reslfj ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 2247 |
||
Desværre har kun de ret få, der modtager via egen antenne, mulighed for et reelt valg.
Alle youSees pakker indeholder jo TV2, og betalingen er derfor i praktis påtvunget. Jeg har derfor også svaret 1.
Når man ser hvor lille en procentdel af seerne, der faktisk kan vælge, synes det mig helt tåbeligt, at man ikke opkrævede de 12.5 kr inkl moms vil licensen og så fortsatter med ukodet TV2 som nu.
Nu betaler vel over 90% af alle hustande 2-3 gange mere for TV2, for at knap 10% kan fravælge kanalen.
Det hele ligner meget en molbohistorie, synes jeg.
Lars
![]() |
|||
Send mindst én DR kanal HEVC kodet, så alle forstår at alt nyt skal kunne HEVC.
|
|||
![]() |
|||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
||
Vi kan vel bare vente på at prisen langsomt skrues i vejret, og samtidig udfases den direkte reklame i blokke, og tilbage bliver den indirekte reklame via sponsering af udsendelserne
![]() Redigeret af Kampus - 28-December-2011 kl. 22:50 |
|||
![]() |
|||
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Online Point: 19562 |
||
Nå ja, hils julemanden til næste år, jeg formoder at du støder ind i ham jævnligt ;-) Klaus |
|||
![]() |
|||
||
Er der ikke mange der godt kunne sige: Nej jeg opsiger mit kabel tv og nøjes med en antenne og DR? Kan man ikke det, hvis man bor i hus? For lejlighedsbeboere er det ikke altid en mulighed, det er jeg klar over. Eller findes der grundejerforeninger der har lavet en kollektiv aftale med en kabel/IP tv udbyder, så den enkelte ikke kan opsige? Jeg er også klar over, vil man gerne have andre betalingskanaler, så er det temmelig svært at undgå TV2. |
|||
![]() |
|||
||
![]() |
|||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |