recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > TV-stationer og kanaler
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DR1 (HD) dårlig skalering?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

DR1 (HD) dårlig skalering?

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Thomas_H Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 22-Februar-2008
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 467
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Thomas_H Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Emne: DR1 (HD) dårlig skalering?
    Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:31

Er det kun hos mig, at opskaleringen på DR ser underlig ud?
Har lige set X-factor, og det var meget tydelig på folks tænder og øjne mm., at der ligesom var dobbelt linier, som noget de interlace eller lign.

Det har jeg aldrig set før på DR, kun nogle gange når der var stillestående grafik.

Hvad skyldes det?

Jeg har YouSee, kører Samsung 3126 i 720p via HDMI på Samsung PS50C7705.

Mvh Thomas H.

Til top
Der Alte Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 15-Januar-2011
Point: 367
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Der Alte Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 21:53
Rigtigt. Det virkede lidt underligt i X-factor. Har også YouSee.
Til top
hopgreve Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 19-Juni-2007
Sted: Greve
Point: 6282
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér hopgreve Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 22:47
Hej , det må være YouSee. Jeg har signalet fra COMX og der var ingen problemer....
MVH
PANASONIC 55CX725 | Pioneer VSX832 | TP TUBE 500/200/160 | PANASONIC BD220 | ATV4K
Til top
pipper Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 03-December-2005
Sted: Kolding
Point: 2058
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér pipper Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Januar-2012 kl. 23:00
Heller intet her. Har Stofa
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu