|
DR TV. Flubber på dansk |
Besvar ![]() |
Forfatter | ||
hansie ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 01-Juli-2004 Sted: Køge egnen Status: Offline Point: 7124 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 14-April-2012 kl. 20:10 |
|
Nu er det da slået klik for DR. TV
De sender Flubber med dansk tale, Det er da at ødelægge fornøjelsen. Er vi på vej til tyske tilstande ? |
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Ja det er da noget værre juks. Havde ellers regnet med at se Robin Williams.
Men så ville jeg lige se lidt af Titanic på TV2....... Men så sender de sq en anden om forliset......
![]() |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
rolig nu, det er filmen titanic, den skal bare igang
Men underligt at dr på dette tidspunkt vælger ar sende en film med dansk tale
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
|
Jamen så var det noget om nogle dykkere i nutiden der søgte efter vraget. Det stod der ikke noget om i EPG.
Hvordan er billedet forresten i HD? Synes det ser ret godt ud i SD.
Det med DR er en ommer, for man dubber ikke en voksenfilm... Redigeret af Kampus - 14-April-2012 kl. 20:40 |
||
![]() |
||
McNiklas ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Oktober-2007 Sted: 4100 Ringsted Status: Offline Point: 1691 |
|
Men det er jo sådan den starter filmen
![]() |
||
![]() |
||
Theilo ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 16-Marts-2010 Sted: Horsens,Danmark Status: Offline Point: 1226 |
|
det ser godt ud, men lillemor har startet forfra så hun ser det kun i sd, men hun kan ikke se forskel før jeg viser forskellen
|
||
Samsung Le37-r81,Pioneer VSX-529, Bose Am5, Zaptor, Squeezebox duet,Squeezebox Radio, Synology ds212+
|
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
![]() |
||
![]() |
||
|
ja umiddelbart, men fik også hele 3 minutter at sammenligne med, fra ungerne faldt i søvn til der blev startet forfra.
Og har lige fået af vide at jeg holder nallerne fra remoten. Så nu kobler jeg et headset til min tablet og sætter noget musik over og kobler af med en bog istedet for |
||
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |