|
Bedste 65" OLED |
Besvar |
Forfatter | |
skovmand
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
Sendt: 13-November-2022 kl. 21:17 |
Jeg ville blive rigtig glad for jeres bud på det bedste 65" OLED til maks. 10.000 kr.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4864 |
Funktioner
Tak(0)
|
Inden for prisrammen er der to TV, jeg ville vælge Pana’en. |
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Hvorfor ikke vente en uge? Der kommer som regel gode tilbud på OLED TV under Black Friday, week og hvad det ellers hedder efterhånden.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
skovmand
Junior bruger Oprettet: 26-Februar-2011 Sted: Danmark Status: Offline Point: 44 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg søger også inspiration til Black Friday 😉
|
|
Rasmus Larsen
Guld medlem FlatpanelsDK Oprettet: 23-Januar-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 4618 |
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg kunne forestille mig, at 65" OLED TV fra de fleste mærker kommer under 10.000 kroner i perioden. Ikke deres topmodeller men skridtet ned, som stadig leverer meget høj billedkvalitet.
Så det kommer an på hvad du ellers søger i TV'et.
|
|
TV-databasen - Sammenlign TV - Flatpanels
|
|
skovmand
Funktioner
Tak(0)
|
Jeg søger blot det tv jeg kan få med det bedste billede. Derudover foretrækker jeg et 100 Hz panel.
Overvejer et LG C1 som jeg kan se, at mange er glade for. Desværre ser det ikke ud til, at det kommer på bud.
|
|
Munch
Guld medlem Oprettet: 23-Juni-2018 Sted: Vejle Status: Offline Point: 4864 |
Funktioner
Tak(0)
|
Nej det blir nok C2 dette års model der kommer på tilbud. Mener kun det er A modellen der er 50 Hz, de andre er 100 Hz og over.
|
|
Fed bio med 65” Pana Oled TV, surround med Marantz og B&W gulvhøjttalere, center og væghøjttalere, XTZ sub
|
|
Mr. Claude
Guld medlem Oprettet: 09-Marts-2010 Sted: DK Status: Offline Point: 1129 |
Funktioner
Tak(0)
|
Fejl...
Redigeret af Mr. Claude - 20-November-2022 kl. 19:33 |
|
Besvar | |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |