|
Black friday det købte jeg |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
SosFarum ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 17-Juli-2007 Sted: Frederikssund Status: Offline Point: 1022 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Øv det tilbud så jeg ikke.....
|
||
![]() |
||
mikan ![]() Bruger ![]() ![]() Oprettet: 23-Maj-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 68 |
|
Ortofon 2M Blue til 999,- den havde jeg kigget på længe :-)
|
||
![]() |
||
clausols1 ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-September-2007 Sted: Hedehusene Status: Offline Point: 791 |
|
Føøøøj der var en god pris, øv jeg ikke opdagede det, men tillykke ![]() |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Jeg synes nu det var ok med tilbud for mig
Robot plæneklipper normalt 7500 købt til 5500 75ju7005 normalt 35000 købt til 22000, så "sparret" en del på de to ting som jeg havde kig på i forvejen. |
||
![]() |
||
0leDK ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 18-Januar-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1213 |
|
Plus der er 3 års garanti på tv'et i hifiklubben
|
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Den fåes til £79,99 i dag. Hvilket også er rimelig billigt. |
||
![]() |
||
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
|
Ja de store 65" og opefter var rimelig billige, taget ud fra deres vejledende priser. |
||
![]() |
||
supermand71 ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 08-December-2009 Sted: Århus Status: Offline Point: 41 |
|
Jeg streamer fra min Synology ds214play. Atv4 kører på trådløs net, og jeg oplever ingen hak. Plex appen har dog lidt problemer med undertekster på nogle rips. Ellers har den ædt alt hvad jeg smider efter den. Om det er 24 fps ved jeg ikke. De største rips jeg har fylder 38GB, og de kører fint.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |