|
Hvilken PC config til 1080P Video redigering |
Besvar | Side <12 |
Forfatter | |
Thomasl
Bruger Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
jamen hvis du selv kører fx8350 som jeg overvejer, hvilket MB, RAM, og hvorledes er oplevelsen?
Og hvad bruger du den primært til selvfølgelig...
|
|
mvh.
Thomas |
|
Flmr77
Bruger Oprettet: 16-Februar-2013 Sted: Danmark Status: Offline Point: 249 |
Funktioner
Tak(0)
|
mit setup består af et ældre asrock 990fx extreme bundkort, 1866 mhz ram, hvilket fungerer fint. Har ikke kunnet mærke nogen forskel i windows eller i de spil jeg spiller i forhold til når jeg har bygget intel cpu setups til andre. har været brugt til spil ( de spil jeg har spillet som eks. BF4 understøtter så også de mange kerner) samt til at konvertere egne og ungernes film til et format som kan streames uden encodning til deres tablets / htpc. (og når jeg skriver brugt, er det fordi at jeg ikke finder den frem så ofte som før, da jeg ikke har det store behov for den ekstra kraft , da jeg sjældent spiller/ konverter film for tiden) Hvis du skal have en fx8350, kan du lige så godt spare lidt småpenge og købe en 8320 og clocke den en lille smule, men bliver svært medmindre du kan finde noget brugt inden for budgettet. men hvis du kigger på brugt hardware også, er udvalget en del større samt der findes hardware sider herhjemme hvor priserne er mere rimelige end på dba. men ud fra hvad du beskriver, tror jeg at den a10-7870k fint vil kunne løse opgaven for dig. |
|
Thomasl
Bruger Oprettet: 11-Juli-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 195 |
Funktioner
Tak(0)
|
måske er jeg en utålmodig sjæl, men jeg ønsker noget markant hurtigere end AMD Phenom II X4 955, er stadig lidt i tvivl om A10 er forskel nok, men tak for jeres input :-)
|
|
mvh.
Thomas |
|
Besvar | Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |