|
lofthøjttaler til dolby atmos |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
JakobSkaarup ![]() Pause fra forummet ![]() Oprettet: 14-Juli-2011 Status: Offline Point: 989 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg kører med K7 i loftet og 150 i fronten, jeg kan ikke høre en klangforskel på dem. Jeg går ikke og overvejer at opgradere dem, de fungerer fremragende. Du må ikke undervurdere hvor meget lyd der er i loftkanalerne ved et atmos lydspor, det er en signifikant opgradering
|
|
![]() |
|
Olet ![]() Bruger ![]() Oprettet: 12-Oktober-2008 Sted: Denmark Status: Offline Point: 123 |
Min hjemmebio er i stuen, så vil fortrække en rigtigt loft højttaler, kone venlig
![]() |
|
![]() |
|
JAWA ![]() Bruger ![]() Oprettet: 05-August-2014 Sted: Karlslunde Status: Offline Point: 158 |
Måske denne guideline fra Dolby om Atmos opsætning etc. kan være en hjælp:
I øvrigt nogle ret lækre loft højttalere du har fundet - særligt den lave monteringsdybde og integrerede back-box er et kæmpe hit - de skal nok fungere fint. Mvh
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |