|
Det store rum valg... |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 16-April-2017 kl. 14:06 |
Hej og velkommen til
Jeg håber, du kan hjælpe... Har arvet en meget lille patriciervilla med en rummelig kælder. Så vil oprette en hjemmebio i et af kælderrummene. Men hvad skal man vælge? A)9,5 kvadratmeter, et vindue,gulvtæppe, radiator, næsten kvadratisk B) 16,2 kvadratmeter, tre vinduer, synlige rør og varmtvandsbeholder. Ingen radiator ( men det er heller ikke nødvendigt), rektangulært rum. Begge er lavt loftet og mørke Så hvad ville I vælge? På forhånd tak Mvh Johan Redigeret af exlærer - 19-April-2017 kl. 20:42 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg ville tage det store rum, med mindre at varmeinstalletionen kommer til at være i vejen.
Klaus |
|
![]() |
|
exlærer ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 10-April-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 886 |
Tak Klaus
Som altid er du altid god til at komme hurtigt til hjælp God rest påske til dig Johan |
|
![]() |
|
BowieCool ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 09-Januar-2007 Status: Offline Point: 1134 |
Du skal vælge det store rum. Ingen tvivl om det. Held og lykke med projektet...
|
|
Sony VPL-HW55ES - Screen Excellence Enlightor 4K 124" - Marantz SR 8002 - JBL PRO 3677 (front), 8320 (back), 4645C (sub)
Effekt: the t.amp TA2400 MK-X (sub) - Panasonic DMP-BDT310 |
|
![]() |
|
Takker for hjælpen Bowiecool
|
|
![]() |
|
jacobe ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-Februar-2006 Sted: Lund, Sverige Status: Offline Point: 1858 |
Klart det store rum, da!!!
(og så hedder det altså "patriciervilla", ikke "Patricia villa" ![]() |
|
Jeg ved hvad jeg taler om, jeg har selv læst det på nettet!
Se vores hyggelige hjemmebiograf :) |
|
![]() |
|
Hej Jacobe
Tak for hjælpen med begge dele :-) Mvh |
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |