recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Generelle emner > PC hardware & software
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Windows Defender er MSE?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Windows Defender er MSE?

Besvar Besvar Side  <1 234
Forfatter
Besked
Spunk Se dropdown menu
Super bruger
Super bruger

Oprettet: 23-Juli-2004
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 485
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Spunk Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2015 kl. 14:58
LOL Turbo2. Oversensitiv much?
Til top
Prospect Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 12-December-2008
Sted: Ølstykke
Point: 783
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Prospect Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2015 kl. 15:40
Oprindeligt skrevet af ladiesman217 ladiesman217 skrev:

Prospect: Jeg har godt hørt om det trick med at vælge brugerdefineret installation, og det valgte jeg også, men fik kun 3 muligheder frem. "Grafik driveren" var automatisk valgt, og altså greyed out, men derudover havde jeg kun 2 andre muligheder. GeForce Experience og PhysX.

Jeg fik altså ikke de der 3D muligheder, som du snakker om, og som jeg også havde læst om at man skulle vælge fra. Er det underligt, for jeg undrede mig lidt, men måske fordi jeg er på en bærbar?

Jeg havde også læst at PhysX skulle installeres med, så det gjorde jeg, og det GeForce Experience lød da meget fint, så det tog jeg også, men kan jeg ikke bare slette det program igen i tilføj/fjern programmer?

Jeg installerede også som en "clean driver install" men skal jeg fjerne driveren igen og installere forfra?

Jeg har ærligt talt ikke læst hele tråden, men kunne fornemme du havde problemer med en driver, eller afinstallation heraf. Dette er Display Driver Uninstaller perfekt til.

mht. 3D vision, ja det har du ret i, det fremgår ikke på den bærbare. Physx gør ikke noget at installere.

GeForce Experience kan hjælpe dig med at sætte grafik indstillinger i spil og fortælle dig om nye drivere. Det er selvfølgelig rart med en besked når der er nye drivere, men hvis man ikke spiller gør det ikke det store, ikke at have den nyeste, og jeg syntes det er overflødigt at have et program kørende 24/7 for at fortælle dig at der hver 2. måned er en ny driver. - Og jo, du kan bare fjerne det fra tilføj/fjern programmer.
Til top
ladiesman217 Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 26-Juli-2009
Sted: Denmark
Point: 2337
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér ladiesman217 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 13-Juli-2015 kl. 17:34
Prospect:

Nej jeg har som sådan ikke problemer med en driver, men jeg undrede mig bare over at jeg har mange flere indstillinger inde i NVIDIA Kontrolpanel på min desktop PC med GTX 660 end på min bærbare med GTX 960M. Men det kan jeg så forstå at der måske er flere indstillingsmuligheder på en desktop PC?

Jeg kan godt forstå hvad du mener med at have et program kørende i baggrunden, men nu har jeg lige åbnet Joblisten og alt hvad der har med NVIDIA at gøre ligger på 0% CPU, så måske det ikke kræver så meget igen? Men hvis ejeren af maskinen bliver træt af at have det i baggrunden, så ved jeg så nu at det kan fjernes fra tilføj/fjern programmer.

Tak.

          
Til top

Besvar Besvar Side  <1 234

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu