|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Dilleman ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 13-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 19 |
![]() Sendt: 17-Februar-2005 kl. 18:41 |
Hej hej .. hvordan kan man se om ens brænder kan læse/skrive , altså at den er undersøtter af RAW og Sub-Channel Data ? har lige købt brænderprogrammet CloneCd som skriver at min Pioneer RW DVR-106D ikke er kompatibel med CloneCD , skal kunne læse/skrive Raw og Sub-Channel data .... skal jeg købe ny brænder eller ?
![]() |
|
![]() |
|
laursen ![]() Redaktionen ![]() ![]() recordere.dk teamet Oprettet: 02-Januar-2004 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4055 |
![]() |
Hej Dilleman, Mange af de faciliteter du nævner bruges (så vidt jeg ved) i fobindelse med kopiering af beskyttede (kopi-sikrede) discs. Jeg er ikke sikker på at jeg helt har forstået dit spørgsmål - for som du selv konstaterer understøtter Pioneer DVR-106D ikke de nævnte faciliteter (og CloneCD kan derfor ikke bruge drevet til at kopiere de sikrede medier). Hvis du efterlyser en liste over drev der understøtter faciliteterne bliver det vist svært at finde, dog undersøger CDRLabs og CDRInfo under deres reviews drevene med både CloneCD og Nero Info tool (skriver hvilke af faciliteterne drevet understøtter). F.eks. er DVR-106 testet af CDRInfo her. Hvis du spørger til om du nu alligevel kan bruge din DVR-106D brænder med CloneCD kunne det være du skulle kigge i FAQ (Ofte stillede spørgsmål) - måske spørgsmålet My writer is fairly old (e.g. an 8x burner). Is it possible to burn with CloneCD anyway? kan hjælpe!?! Jeg er ikke helt sikker på hvad EFM encoding er, men kan blot konstatere at det understøtter den ny Pioneer DVR-A08XLA ikke (så det er vist ikke noget nye brændere generelt tilbyder). Opdatering: Fandt lige denne forklaring på EFM i CloneCD FAQ:
/Lars Redigeret af laursen |
|
Redaktør, recordere.dk
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |