|
Udskifte HK AVR 630 |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Forfatter | |
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du vil gerne have hdmi forbindelse for at kunne tænde reciever via hdmi-cec. Men det er ikke altid det samarbejder på tværs af mærker.
Arc er audio return channel og har intet med styring at gøre |
|
![]() |
|
claussor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Men received der jo ikke. Den går i standby når den får strøm. Så Jeg forstår stadig ikke pointen? :) Jeg skal jo bruge noget der vækker den fra standby og der kan jeg ikke se hvad strømskinne gør?
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 43 ![]() -- ![]() Oprettet: 18-April-2007 Status: Offline Point: 0 |
Nej den tænder! Helt firkantet er det sådan at recieveren er tændt når du tar strømmen. Når recieveren får strøm igen, tænder den. Hvis du tar strømmen når den er i standby, kan det være den kun går i standby når den får strøm. Er det let at forstå? Redigeret af Kampus - 05-Juli-2017 kl. 11:35 |
|
![]() |
|
claussor ![]() Bruger ![]() Oprettet: 18-Juli-2011 Sted: DK Status: Offline Point: 138 |
Så er jeg med. Tak :)
Jeg vil dog gerne have forslag til ny receiver / forstærker også:) Redigeret af claussor - 05-Juli-2017 kl. 11:50 |
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
Ja, hdmi-CEC og så lyden retur via ARC. Hvor mange penge har du til det? Klaus |
|
![]() |
|
I princippet er der ikke noget budget. Men tænker max 10.000 gerne mindre.
|
|
![]() |
|
KlausDM ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 12-Marts-2010 Sted: Hammel, Jylland Status: Offline Point: 19562 |
I så tilfælde ville jeg stærkt overveje at købe denne:
http://forum.recordere.dk/s-ny-marantz-sr7011_topic151840_post1528829.html#1528829 Klaus |
|
![]() |
|
Tanke... Jeg har en biograf med den tidligere nævnte Onkyo. Kan jeg købe den Marantz, smide den i biograf så den gør sit job der, og så benytte multiroom feature til at trækkemit 2,0 setup i stuen også? Dvs. 2 lange højttaler ledninger og HDMI?
Hvis jeg forstår Marantz' produktomtale rigtig så kan jeg. Ved så blot ikke om det er HDMI Cec mv.? Redigeret af claussor - 05-Juli-2017 kl. 18:15 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <12 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |