|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | ||
rlauritsen ![]() Junior bruger ![]() Oprettet: 14-November-2005 Status: Offline Point: 45 |
![]() |
|
Det som Martin-C har eksperimenteret med, er vel ikke dvb-c i 7mce, som vel er hele problemet ?
Så jeg forstår ikke hvorfor det er skrevet her i tråden. Mange har dvb-c til at virke med ekstra programmer i 7mce, men problemet er jo at få det til at virke i 7mce uden de ekstra programmer, ligesom dvb-t gør med 7mce alene. Der er f.eks. dette - http://forum.edbpriser.dk/forums/p/12034/771942.aspx#771942 " Virker nu upåklagelig med Windows 7 MedieCenter, DVB-C fra Yousee. Du skal bruge: - "DVBViewer" (15 EUR) - "DVBLink for DVBViewer" (25 dage prøvetid ellers 26,21 EUR -www.dvblogic.com/ ) Følg vejledningen nøje (følger med DVBLink download)." |
||
![]() |
||
confused ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-August-2006 Status: Offline Point: 2686 |
![]() |
|
Hvorfor linker du så til noget, der netop kræver ekstra software ?
Forresten var det måske smartere at bruge DVBLink for DVBDream, da sidstnævnte er gratis i modsætning til DVBViewer.
Eller bare DVBTVsource.... Redigeret af confused - 25-Februar-2010 kl. 14:59 |
||
Min "videobåndoptager" kan optage mere end 10 tv kanaler samtidigt, men jeg når jo aldrig at se alle programmerne....
|
||
![]() |
||
dkscan ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 25-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 1333 |
![]() |
|
Det ved jeg desværre ikke. Min datter, der bor i Beder, har desværre kun grundpakken, så jeg kan ikke lave en komplet liste, når jeg besøger hende.
De digitale kanaler er fundet ved at scanne med programmet TransEdit på en Cinergy HTC USB XS HD tuner. De analoge er taget direkte fra YouSee's fortegnelse over kanaler og så er det hele ellers pr. håndkraft redigeret sammen i tabellen.
|
||
Per H. Nielsen
Dansk Scanner Information |
||
![]() |
||
Casper777 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Hej jeg hedder Casper, og jeg bruger det her setup
kabel tv fra Yousee (Vordingborg, Sjæland)
Terratec Cinergy C PCI HD
Dvbviewer til Windows 7 Medie Center
Jeg følger vejledningen som følger med Dvbviewer, men når jeg skal søge efter kanaler (Network scan) kan jeg ikke se nogle kanaler. Er der nogle der kan hjælpe please.
På forhånd Tak!
- Casper W.
|
||
![]() |
||
MCenterFreak ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 09-Februar-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5446 |
![]() |
|
Det er der ikke noget der hedder
|
||
DVBViewer klient/Server, LG Ultra HD TV 65", Digital Devices DVB-S2, 4 tunere IHC Net og Control, som magisk tænder og slukker alt
P.S. Hvis jeg har mest grej når jeg dør, så har jeg vundet!-) |
||
![]() |
||
cabuni ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 19-Marts-2010 Status: Offline Point: 1 |
![]() |
|
Hej Casper
Jeg havde samme problem som dig med samme opsætning
Windows 7 64 bit
kabel tv fra Yousee (Nordsjæland)
Terratec Cinergy C PCI HD
DvbLink
Jeg kunne heller ikke finde nogen kanaler, men så fik jeg læst lidt omkring på nettet og fandt en nyere driver til tuner-kortet. (ver. 1.01.00.601). Det hjalp og DVBLink kunne nu finde masser af kanaler. DVBLink kan derefter streame videre til Meda Center |
||
![]() |
||
Casper777 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 02-Marts-2010 Sted: Danmark Status: Offline Point: 3 |
![]() |
|
Tak det hjalp da jeg fik opdateret driverne :)
|
||
![]() |
||
ksjohansen ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 16-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4 |
![]() |
|
Nogen der har prøvet det her i Win 7:
|
||
![]() |
||
ThePulse ![]() Bruger ![]() Oprettet: 14-Marts-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 131 |
![]() |
|
Jeg bruger bare HDhomerun tuneren, det fungerer super med dvb-c!
hdhomerun sw remapper automatisk kanalerne som dvb-t, så ingen bøvl med mellemliggende sw! |
||
![]() |
||
ekelund ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 22-August-2006 Sted: Aalborg Denmark Status: Offline Point: 1420 |
![]() |
|
Jeg skal nok lige prøve det i aften
|
||
Kef R500,R200C, Q100, SVS SB-2000, Onkyo TX-NR818,Hegel Röst , Sony 65XE90, Xbox One X. ,Apple TV4K
|
||
![]() |
||
Hartung ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 01-Marts-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 5 |
![]() |
|
Jeg bruger DVBLink for at få min TerraTec HTC til at spille sammen med Win7 MCE.
Og det virker som sådan ok.
Mit eneste problem er at jeg mangler programoversigt over nogle af de danske programmer. I mit tilfælde er det TV3 og TV Danmark 5. Min kabelTV udbyder er YouSee. Under opsætning af DVBLink kan jeg vælge mellem en bunke af forskellige TV3 programoversigter, men ingen af dem er den danske version! Nogen her som har samme problem og bedre - en løsning? På forhånd tak Brian |
||
![]() |
||
Kasper Jensen ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 29-Marts-2007 Status: Offline Point: 536 |
![]() |
|
Ja, prøv at læs denne tråd:
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |