|
DR i Windows 7 Media Center |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Forfatter | ||
metal_hansen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
jeg har samme fejl..
|
||
http://www.nordmetal.dk
|
||
![]() |
||
Tulipan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 23-August-2007 Status: Offline Point: 181 |
|
Fejlen skyldes, at DR har lavet DR NU i stedet for DR TV. Det burde være muligt at kunne slå DR TV fra i programmet, men da lonly ikke har fået det til at virke, er det muligt, at jeg ikke har implementeret det... Det er meget muligt, at jeg laver en lille opdatering, hvor DR TV ikke bliver indlæst, da det alligevel er meget få programmer, der virker i den kategori. |
||
![]() |
||
metal_hansen ![]() Junior bruger ![]() ![]() Oprettet: 08-August-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 22 |
|
indtil det evt. blir fixet så kan jeg lige anbefale http://www.boxee.tv/ - der er en app der henter alle programmer ned fra DR NU - faktisk på samme måde som dette program... (sorry hvis dette indlæg falder lidt udenfor...) Men tjek det ud der er fantastisk mange apps (gratis!) ang. spørgsmål til dette, så lav lige en ny tråd og smid et link her.. ;)
|
||
|
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
|
ØV!! Savner det godt nok - og skulle man til at bruge Boxee bliver det lidt besværligt når man kun har en Remote til at styre MCE med. Man kan trylle med Boxee og optage TV? Har HDHomerun på netværket.....
|
||
![]() |
||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|
Jeg har lavet en genvej i MCE menuen som starter Boxee.
Der er ingen problemer med at bruge min mce remote. se evt. min blok, der er skrevet en artikel om hvordan du kan få det til at køre Der er også beskrevet en måde du kan starte tv2sputnik. Redigeret af kongedam - 01-Maj-2011 kl. 14:03 |
||
![]() |
||
Stay_Bamboocha ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 20-Februar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 956 |
|
OKAY!! super, smid lige et link så jeg hurtigst muligt kan få gjort det samme!!
![]() |
||
![]() |
||
kongedam ![]() Bruger ![]() Oprettet: 08-Januar-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 174 |
|
![]() |
||
mio75 ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 14-Maj-2007 Status: Offline Point: 3 |
|
Kan vi håbe på et opdateret plug-in til 7mc som understøtter DR nye site?
Takker
|
||
![]() |
||
|
Hvis du gider rode med MediaPortal så findes der et der.. - ikke optimalt, men indtil der kommer noget der dækker det hele, så har jeg både Windows 7 medie center, Boxee og MediaPortal kørende på stuealtret, til gengæld kan det så også det hele, og lidt til
![]() |
||
|
||
![]() |
||
skifter ![]() Ny bruger ![]() ![]() Oprettet: 07-Februar-2012 Sted: Hvidovre Status: Offline Point: 1 |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Så fik jeg ENDELIG oprettet mig herinde!!.
Blev simpelthen NØDT til at kommenterer dit projekt her. Det er jo for sejt! :D Jeg har en masse tv programmer i mit mediecenter nu som bare kan streames, sættes på pause og spoles i. Skal jeg lave noget på min pc kan jeg vælge imellem over 200 radio programmer, eller 4 live radio stationer, der så kan ligge og afspille i baggrunden.! Jeg overvejer kraftigt at bestille viaplay. Kan du gøre det samme med deres side tror du? ![]() TIL JER DER HAR WINDOWS 7 MED MEDIECENTER, PRØV DET!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
||
skifter.
|
||
![]() |
||
danji ![]() Super bruger ![]() Oprettet: 22-Juli-2009 Sted: Denmark Status: Offline Point: 384 |
|
Hvis ViaPlay ligger som RSS feeds (som hos DR) så kan du tage et kig på SecondRun. Det er ret genialt til at sætte egne streams op (med EPG).
Redigeret af danji - 27-Marts-2012 kl. 12:50 |
||
Mvh dan.
|
||
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 131415 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |