|
|
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Forfatter | |
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
I går skrev jeg et indlæg på venstre erhvervsordfører Jacob Jensens blog, hvor jeg spurgte hvorfor han ikke havde svaret mig ang. forbrugerklagenævnet: I dag kom han så med følgende svar: Kære Henrik Andersen, Jeg ved nu ikke om det kan kaldes et svar.... |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Man kan ihvertfald sige, at han tilsyneladende ikke vil forholde sig til spørgsmålet.
|
|
![]() |
|
Smurf ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 05-Juli-2007 Sted: Denmark Status: Offline Point: 460 |
![]() |
kender i da nogle politikkere der vil forholde sig til sagerne og rent faktisk handler på det? det er svært at der handles ret meget :)
|
|
PDP-508xd-ISF Kalibreret
VSX-LX70 Pioneer BDP-LX71 Højtalere B&W - 2 x DM683 bizoned + SUB ASW610XP + Center HTM61 Baghøjtalere 2 x DM685 TDCTV - bredbånd Itrends.dk |
|
![]() |
|
edtwodth ![]() Guld medlem ![]() ![]() Oprettet: 14-November-2005 Sted: Herning Status: Offline Point: 740 |
![]() |
Det er jo desværre rigtigt at politikere når først de er valgt dropper at høre på vælgerne. Havde håbet de var lidt mere opppe på dubberne nu der var valg. Men det er sikkert at være lidt for godtroen...... Har for et par dage siden skrevet et indlæg på forbrugerministerens blog, men her har hun heller ikke kommenteret sagen: http://www.konservative.dk/Holdet/Kandidater/CarinaChristens en/MinBlog/Sider/Minblog.aspx
|
|
![]() |
|
![]() |
Mht. til min egen sag: I dag har jeg modtaget et brev fra forbrugerklagenævnet med Tapeconnections svar på min klage. Det kan læses på min hjemmeside www.edtwodth.dk. her har jeg også kommenteret svarene. Go weekend |
|
![]() |
|
![]() |
I dag fik jeg endelig et svar fra forbrugerminister Carina Christensen. Se her hvad hun skrev til min kommentar på bloggen: Kære Henrik Andersen. Desværre ved jeg ikke, hvad du har skrevet til mig i ministeriet. Henvendelsen er ikke kommet ind på mit skrivebord, men jeg vil gerne her fortælle dig, hvad vi gør for at bringe sagsbehandlingstiden ned i Forbrugerklagenævnet. Faktisk var den lange sagsbehandlingtid en af de første ting, jeg tog fat på efter jeg blev minister. Jeg er ligesom dig ikke tilfreds med sagsbehandlingstiderne, og jeg har derfor iværksat en plan, der skal rette op på forholdene. Vi har nu afsat flere folk til at behandle klagerne. Vi har bedt medarbejderne om at arbejde ekstra. Vi har hyret Kammeradvokaten til at tage sig af nogle af sagerne. Målsætningen er, at puklen af gamle sager skal være tæt på nul ved årsskiftet. Derudover har jeg indkaldt Folketingets partier til en drøftelse af, hvordan vi kan gøre klagegangen mere smidig og enkel. Jeg tror, at der er behov for, at vi tilrettelægger sagsbehandlingen på en helt ny måde, og det håber jeg, at de øvrige partier vil være enig med mig i. Det kan og skal gøres meget bedre end hidtil. Her er jeg helt enig med dig. Tak for din henvendelse. Jeg er selvfølgelig glad for svaret. Men problemet er, at siden hun tiltrådte som forbrugerminister, er sagsbehandlingstiden steget, ikke faldet. Enten er det varmt luft hun lukker ud, eller også har hun ikke styr på sine medarbejdere. Et eller andet går der i hvert fald galt. Ministerens virkelighed stemmer ikke overens med hvad vi andre oplever i det daglige. |
|
![]() |
|
Kandersen ![]() Platin medlem ![]() ![]() Oprettet: 13-Juli-2006 Sted: 4653 Status: Offline Point: 10964 |
![]() |
Hun erkender da, at der er problemer. Jeg synes også at hun på tv gav klart udtryk for, at hun ikke har styr på sine medarbejdere. Men derfra og så til at der vitterlig sker noget, det må vi nok vente til efter nyrtår for at kunne se.
|
|
![]() |
|
Bruger udmeldt 38 ![]() -- ![]() Oprettet: 21-Maj-2006 Status: Offline Point: 5 |
![]() |
*** Redigeret indlæg! *** M.v.h. Redigeret af Kandersen - 28-November-2007 kl. 16:03 |
|
![]() |
Besvar ![]() |
Side <1 456 |
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |