recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Køb og salg > Jura
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Nogle der har brugt Viabill?
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Nogle der har brugt Viabill?

Besvar Besvar Side  <12
Forfatter
Besked
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Status: Offline
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 11:58
Ikke noget jeg lige vil gøre brug af. Men tænker at mobil- og internet regningen kan betales gebyrfrit med fast bankoverførsel, for det er irriterende at det trækkes på Visakortet.
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Juli-2009
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 12:39
Ja, jeg er også irriteret over at det koster penge med kreditkort. Måske man kan få godkendt en bankovf. Det kunne være lækkert.
Til top
Bruger udmeldt 43 Se dropdown menu
--
--

Oprettet: 18-April-2007
Point: 0
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Bruger udmeldt 43 Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 12:46
Oprindeligt skrevet af Chrizzy Chrizzy skrev:

Ja, jeg er også irriteret over at det koster penge med kreditkort. Måske man kan få godkendt en bankovf. Det kunne være lækkert.

Det er ikke fordi det koster så meget. Ved Oister gir jeg 1.29kr hver md. Men synes det er irriterende at andre end mig selv hæver på kortet. Så risikerer man jo det går i overtræk :-(
Til top
KlausDM Se dropdown menu
Platin medlem
Platin medlem

Oprettet: 12-Marts-2010
Sted: Hammel, Jylland
Point: 19562
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér KlausDM Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 13:52

Så undlader man bare at låne penge......

Klaus
Min modelbane, http://modelbaneeuropa.dk
Min hjemmeside, http://moppe.dk
Til top
Chrizzy Se dropdown menu
Pause fra forummet
Pause fra forummet

Oprettet: 17-Juli-2009
Point: 499
Funktioner Funktioner   Tak (0) Tak(0)   Citér Chrizzy Citér  BesvarSvar Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2016 kl. 14:42
Oprindeligt skrevet af KlausDM KlausDM skrev:

Så undlader man bare at låne penge......

Klaus

Hvad er det lige du snakker om? Prøv at læs helheden inden du kommenterer kære Klaus.
Til top

Besvar Besvar Side  <12

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu