|
|
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Kim H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() Sendt: 07-Juli-2005 kl. 20:54 |
Jeg har lige anskaffet mig et nyt LCD TV (Samsung LE26-R51) samt en Sony HX 710 DVD recorder Jeg vil så lige høre om hvilke kabler der er bedst at forbinde de 2 apparater med , for at få bedste lyd og billede ?? Hvilke vil i anbefale mig at bruge samt vil også gerne vide hvad de forskellige kabler bruges til f.eks : THX kabel Component Kabel , S-Video Kabel , Scart Kabel , + evt. andre Er det Bedst at føre antennesignal ned fra sin loftantenne og ind i en fordelerboks for at splitte signal til DVD og TV MVH. Kim
|
|
![]() |
|
Sony-fan ![]() Bruger ![]() Oprettet: 11-Marts-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 111 |
![]() |
Hej Kim. Du kan finde mange af dine spørgsmål besvaret på følgende link: http://www.av-connection.com/?campid=6 som f.eks. omhanler kabler til component. Tilsvarende kan du søge oplysninger om de andre kabler. Kabler i mellemklassen opfylder de flestes behov.
|
|
![]() |
|
Kim H ![]() Ny bruger ![]() Oprettet: 15-Juni-2005 Sted: Denmark Status: Offline Point: 25 |
![]() |
Vil det sige at komponent kabel er bedre end Scart ? det synes jeg ikke der står noget om Mvh. Kim
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |