recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Visnings- og lytte-udstyr > Projektorer
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - linse til Sanyo z3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketlinse til Sanyo z3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
diondp Se dropdown menu
Ny bruger
Ny bruger

Oprettet: 27-Oktober-2005
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 14
Direkte link til dette indlæg Emne: linse til Sanyo z3
    Sendt: 25-November-2008 kl. 17:21

Hejsa, jeg har en Z3 projektor og 2 projektor lærreder...

det ene på 86" og det andet på 68"...
jeg kan ikke bruge mit 86" fordi det er for stort det hvor jeg vil have det siddende, derfor har jeg skaffet et 68" lærred.. men når projektoren står på hylden overfor så er den fra langt fra så den kan ikke lave et så småt billede selv når den er zoomet helt ud :-(

jeg har loftbeslag til projektoren men er ikke interesseret i at smadre loftet da jeg kun bor midlertidigt der hvor jeg er... jeg er heller ikke interesseret i at rykke lærredet tættere på projektoren da den så også kommere tættere på "publikum"... jeg ville derfor høre om man kan få en linse af en art som gør at den zoomer mere ud dvs. at den kan lave billedet endnu mindre end med standard linsen, jeg tænker ikke her på at skifte hele linsen men altså sætte noget foran den originale...

på forhånd tak.

Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu