recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Recordere, afspillere og foto > Blu-ray afspillere
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - DVT-B tuner til S-bånden
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketDVT-B tuner til S-bånden

Besvar Besvar Side  <123
Forfatter
Besked
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 11:37

S-baandene er omraadet fra 109 MHz til 162  og fra ca 230 til 470 (temmelig meget til Militære flyfrekvenser). Ja de anvendes i kablerne, bl. a. fordi HybridNettet blev bremset voldsomt op i tidernes morgen.

Naar nogen kan skrive Viaskvat vil jeg undlade anvende de ord jeg mener om NorDig, de egner sig ikke paa tryk.

Da Digi-tv.dk ogsaa vil have betalt i dyre domme for opdateringer til forskellige Digitale modtagere___ tændte jeg faktisk af. Mit problem er dog ikke større end samtlige de parter jeg haaber er vildt frustrerede over det gaar saa langsomt; forøvrigt kører Canal Digital jo i øjeblikket en reklame kampagne for Vi skal anskaffe Paraboler og Modtagere!

Og min Mentor og Inspirationskilde er Mario Orazio

http://www.tvtechnology.com/features/Masked-Engineer/

Redigeret af moho - 20-Marts-2007 kl. 11:48
Til top
moho Se dropdown menu
Guld medlem
Guld medlem

Oprettet: 27-April-2006
Sted: Denmark
Status: Offline
Point: 3069
Direkte link til dette indlæg Sendt: 20-Marts-2007 kl. 11:56
Et konkret spoergsmaal gaar mere paa naar man kan anvende 1080p24 fra DVD medie, gaar jeg ud fra dette ogsaa vil kunne sendes som TV signaler, for en gangs skyld vil jeg skrive____ Jeg ved det helt reelt ikke, ejheller den mindste formodning.   
Til top

Besvar Besvar Side  <123

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu