|
Hjælp til Android |
Besvar ![]() |
Forfatter | |
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sendt: 07-Oktober-2020 kl. 17:26 |
Hey,
Beklager at jeg er Apple Happy, så her kommer måske et dummie spørgsmål Jeg er ved at finde Android auto til min kærestes tlf. hun har en SamsungGalaxy J4+ (2018) Jeg er nået dertil hvor jeg skal vælge en apk Valget står mellem div arch?? Arm-64 X86 X86_64 Armeabi v7a Armeabiv8a Og mange flere, Jeg fatter hat, de er alle til 5,0 eller bedre så det er ikke et problem. Men hvilken apk skal jeg vælge ![]() ![]() Med venlig hilsen Valde
|
|
![]() |
|
Valde1936 ![]() Super bruger ![]() ![]() Oprettet: 18-August-2007 Sted: DK-2800 Status: Offline Point: 431 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
er forøvrigt på en side der hedder apkmirror.com
|
|
![]() |
|
csell ![]() Guld medlem ![]() Oprettet: 16-Juni-2006 Sted: Denmark Status: Offline Point: 4718 |
Hej. En Samsung Galaxy J4+ har et Chipset Qualcomm MSM8917 Snapdragon 425 (28 nm) ifølge dette link: Og en MSM8917 (425) har en CPU (ARMv8) ifølge dette link: Ellers bruger jeg selv den App der hedder 'Fake Device Test' til at checke hvilken hardware, der er in mine Android Enheder. Hilsen Carsten. |
|
![]() |
|
tusind tak Carsten
|
|
![]() |
Besvar ![]() |
|
Skift forum | Forum-tilladelser ![]() Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum |