recordere.dk forum     Det danske community for hjemmets elektronik og indhold     Siden 2003
<b>Forside</b> Forside > Modtagelse og distribution > Streaming media
  Nye indlæg Nye indlæg  Seneste forum emner Seneste   Seneste forum emner (vindue) Vindue   De emner du deltager i Mine emner RSS Feed - Qnap ts-119 + WMP11 + PS3
  FAQ FAQ  Søg i forum   Opret ny bruger Opret ny bruger  Log ind Log ind

Emne lukketQnap ts-119 + WMP11 + PS3

Besvar Besvar
Forfatter
Besked
Haarbo Se dropdown menu
Bruger
Bruger

Oprettet: 01-September-2006
Sted: København, DK
Status: Offline
Point: 51
Direkte link til dette indlæg Emne: Qnap ts-119 + WMP11 + PS3
    Sendt: 02-Maj-2009 kl. 01:23
Har netop anskaffet en qnap ts-119 (NAS med TwonkyMedia server), der blandt andet skal fungere som medieserver for min PS3.

Inden købet af qnap'en benyttede jeg Windows Media Player 11 (på en Vista) som mediaplayer, og den fungerede fint til mit brug. Men jeg er ikke interesseret i at have min stationære pc tændt 24x7.

Nu er jeg stødt på følgende problem:

Når jeg afspiller video fra ts-119 laver PS3'en ikke små "thumbnails" af de forskellige videoer - noget som WMP11 gjorde ("helt af sig selv"). Jeg har indtil videre kun prøvet af afspille 3 formater (.avi + .wmv + .mp4), både fra ts-119 og WMP11. Hvis jeg vælger at kopiere de forskellige video-klip over på PS3'ens lokale harddisk, er der ingen problemer - den laver i lighed med WMP11 små "thumbnails" af hver enkelt video. (Jeg oplever ikke problemet for billedvisning).

1) Kan jeg have misset noget i konfigurationen af TwonkyMedia server på min ts-119?

2) Mangler jeg at konfigurere min PS3 (korrekt)?

3) Har jeg valgt den forkerte NAS til PS3?

På forhånd tak!

Niels Haarbo
Til top

Besvar Besvar

Skift forum Forum-tilladelser Se dropdown menu